I'm the center

235 26 7
                                    

- Jisoo, skarbie musimy porozmawiać - Chanyeol podszedł do dziewczyny, która robiła sobie kawę, aby wytrzymać resztę dnia i zapewne nocy na planie filmowym. Chłopak trzymał w ręku scenariusz teledysku i gdy tylko wypowiedział jej imię wiedziała, że będzie musiała się zmierzyć z głosem nieuznającym sprzeciwu. Jednakże, jeśli miało chodzić o teledysk pozostanie nieugięta i nie odpuści tak jak z programem, w którym miał uczestniczyć Park.

Dokończyła parzenie kawy i spojrzała na niego. Znajdowali się w przedsionku na korytarzu, a szerokie okno wcale ich nie zasłaniające z czasem na pewno stanie się miejscem dla gapiów, jak tylko usłyszą sprzeczkę pary.

- Słucham kochanie. - Jej głos wcale nie naśladował jego tonu.

- Chciałbym ci coś powiedzieć, ale najpierw muszę odłożyć nasz związek na bok, abyś nie poczuła się urażona.

Kiwnęła głową na znak zrozumienia jego obaw, chociaż poczuła lekki dreszcz z powodu chłopaka, który aż musiał zostawić ich związek z tyłu aby przedstawić powagę sytuacji.

- Przeczytałem uważnie twój scenariusz i po głębokim namyśle - przerwał - uznaję, że twoja koncepcja zupełnie nie pasuje do mojego, kreowanego przez lata, wizerunku.

- Jak to? - udała zdziwienie.

- Pomyliłaś się co do tego scenariusza - wskazał na kartki - ale każdemu zdarzają się błędy. - Uśmiechnął się zachęcając Jisoo do przyznania się do błędu. Chciał aby sama to zrozumiała i oszczędziła mu dalszego ciągu. - Ważne, że masz jeszcze szansę to naprawić.

- Chanyeol, przecież wiesz, że nie mogę usunąć postaci Sehuna, który tak samo jak ty jest główną postacią.

Chłopak prychnął niezadowolony z rozumowania szatynki. Spojrzał się w bok, gdy w tym samym momencie zza rogu wyłonił się Oh, który także chciał zaproponować swoje uwagi, ale w mniej drażliwy sposób. Zauważył ich i wszedł do przedsionka zrobić sobie kawę, aby nie stać jak słup soli.

- Przyszła nasza główna postać - dodał z sarkazmem - ale nie o tym, ponieważ jest inny problem.

Jisoo w myślach odliczała minuty do końca tego posiedzenia. Najgorsze, że to Park blokował wejście i z pewnością nie wypuściłby ani jej ani Sehuna.

- Sceneria domu, stroje chłopców oraz tło jakiegoś kółka kompletnie nie wpasowują się w kanon mojej osobowości.

Oh aż uniósł brwi z zaskoczenia na jego kanon osobowości.

- Rozumiem, że mam kupić motory, wynająć stację benzynową i znaleźć czarne ciuchy abyś zaśpiewał "We Young" ze szczęściem?

- Nie, jednakże nie omieszkam zauważyć, że taki koncept spodobałby się o wiele bardziej fanom, chociaż i ten jest prymitywny.

- Wypraszam sobie takie insynuacje - wtrącił się Sehun, który miał podobny teledysk wydany kilka miesięcy temu i poczuł się urażony słowem "prymitywny" - prymitywne to jest twoje zachowanie wobec wytwórni i wszystkich ludzi ją tworzących.

- Innym razem odpowiem na ten komentarz, gdyż jestem dżentelmenem i nasze prywatne sprawy wolę załatwić w cztery oczy.

- Dobra! Przestańcie! Chanyeol jak twoim zdaniem ma wyglądać teledysk idealny? - musiała się wtrącić, bo inaczej ich kłótnia zeszłaby na zły tor.

- Powinien być harmonijny spokój, jednolite tło, metaforyczny przekaz, który będzie nurtował fanów, a dyskusja w komentarzach przejdzie do ich świata. Przyćmi rzeczywistość i da nadzieję na lepszą i ciekawszą przyszłość. Z centrum wyłaniam się ja i ja staję się centrum.

Jisoo i Sehun spojrzeli po sobie. Dziewczyna nie wiedziała co ma zrobić aby przerwać jego monolog i rozmarzania o byciu centrum.

- To jest duet, wiec gdzie moja osoba ma się naleźć w twojej wizji?

- Poza kadrem jest miejsce.

- Przestańcie! - Kim znowu wkroczyła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Przestańcie! - Kim znowu wkroczyła. - Twój pomysł jest dobry, ale wymaga do tego odpowiedniej piosenki. Twojej piosenki, którą będziesz wykonywał sam. Przy następnym albumie uwzględnimy twoje sugestie, ale teraz oboje musicie słuchać się zaleceń wytwórni, która wybrała mój projekt. To dla mnie ogromna szansa aby spełnić swoje marzenie o byciu reżyserem i koordynować całą produkcją.

 To dla mnie ogromna szansa aby spełnić swoje marzenie o byciu reżyserem i koordynować całą produkcją

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Sehun patrzył się na dziewczynę z przejęciem. Dopiero teraz się dowiedział o jej marzeniu które jakimś dziwnym trafem bronił kilka dni temu. Nie sądził, że ten teledysk tyle dla niej znaczy, lecz gdyby wiedział to zatrzymałby Parka przed wypowiedzeniem tych wszystkich idiotycznych słów.

- W porządku. - Chanyeol złapał się za kark i niepewnie krążył wzrokiem po pomieszczeniu. - W takim razie już nie odłożę naszego związku na bok, bo rozumiem i... właściwie cieszę się, że możesz się realizować będąc ze mną.

Serce Jisoo się rozpuściło, pod wpływem emocji. Złapał ją za dłoń i zrozumiał, że należy odpuścić dla wyższego dobra.

Take You Home | ChanyeolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz