closer to Christmas

290 28 0
                                    

Wzięła z tylnego siedzenia swojego laptopa i po zamknięciu samochodu poszła do wejścia wytwórni. Miała wyborny humor, a to za sprawą Sehuna, którego prezent wciąż odbijał się echem w jej umyśle. Jest to coś tak wspaniałego, że nie mogła od tak nagle zwinąć swojego ołtarzyka. Zamiast tego, wyznaczyła honorowe miejsce dla najnowszej płyty.

Witała się ze wszystkimi szerokim uśmiechem i z pewnością część pracowników, myślała, iż ma taki humor z powodu nadchodzących świąt, jednakże prawda była inna. Otworzyła drzwi do pokoju i odstawiła laptop na stolik, aby się rozebrać. Powiesiła płaszcz na wieszak i ułożyła się wygodnie na kanapie. Zwykle szła od razu do ekspresu, jednak dzisiaj była tak pełna emocji, że nie potrzebowała dodatkowych wspomagaczy.

Biorąc laptop na dywan spadła błękitna, mała koperta. Odłożyła ją na miejsce z myślą, iż jest to do Chanyeola, lecz ciekawość wzięła górę, ponieważ mogło to być od kogoś, a raczej od kogoś płci żeńskiej dla Parka. Otworzyła i wyjęła małą karteczkę. Przeczytała dokładnie i ze złością tupnęła nogą gdy już wstała.

Yeol został zaproszony na imprezę świąteczną do rezydencji Hyuny! Bez osoby towarzyszącej!

Jej twarz stała się niebezpiecznie czerwona, a w głowie zadawała siebie pytania, co to wszystko znaczy. Przecież mieli razem spędzić ten czas, a Chanyeol zarezerwował sobie już wieczór. Westchnęła ciężko na swoją naiwność. Jeszcze bezmyślnie zostawił tę karteczkę, aby to zobaczyła. Cisnęły jej się na usta same przekleństwa, obiecujące, że gdy przyjdzie Park będzie się solidnie tłumaczył.

Zacisnęła usta w cienką linię. Musi się uspokoić, ponieważ Yeol na pewno wykorzysta jej złość.

Jak to możliwe, że Hyuna zaprosiła go na święta po incydencie, który miał miejsce już jakiś czas temu. Najwidoczniej lubi niebezpiecznych chłopców, takich, którzy rzucają długopisami w ludzi. Więc co robi tu Jisoo, która raczej nie gustuje w takich facetach?

Co on takiego ma w sobie?

- Widzę, że już odkryłaś niespodziankę. - Chanyeol wyłonił się zza drzwi i podszedł do swojej dziewczyny. - Jak ci się podoba?

- Hej! Co ty sobie myślisz

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Hej! Co ty sobie myślisz. - Skierowała swoje małe piąstki w kierunku klatki piersiowej i zaczęła nimi uderzać chłopaka. - Nie idziesz na żadną imprezę!

Złapał jej ręce i wyjął kartkę z prawej dłoni. Był zdziwiony reakcją dziewczyny skoro tyle się na męczył aby wymyślić coś co powaliłoby Jisoo z nóg. Przeczytał treść i zły na siebie, że pomylił karteczki, pociągnął Kim do siebie, aby ją objąć. Szatynka miała dostać to zaproszenie ze swoim nazwiskiem.

- Pomyliłem się. - zaczął wprost do jej ucha, aby się uspokoiła. Cieszył się, że może ukryć swój duży uśmiech na myśl, że Jisoo jest o niego zazdrosna. - Ty także jesteś zaproszona na imprezę świąteczną. Chociaż tak naprawdę to świąteczna jest tylko z nazwy.

- Naprawdę? - pogroziła mu placem przed oczami. Pokiwał głową. - A kto powiedział, że chcę tam iść.

Wydęła usta i odsunęła się od niego.

- A chcesz abym poszedł tam sam? - Wzruszył teatralnie ramionami. - Taki przystojniak jak ja nie przetrwa tam sam nawet dziesięciu minut.

Spojrzała się na niego podejrzliwe. Postanowiła wytoczyć najcięższe działo, aby przekonać się czy Yeol i z tym sobie poradzi.

- Nie mam się w co ubrać, a zgaduję, że nie będzie tam byle jakich osób. - Uniosła głowę, gdy do niej podszedł.

- Nie martw się. - Złapał ją za ręce i splótł ich palce. - Kupię ci co tylko będziesz chciała.

- Wszystko?

- Ugh, niech będzie moja strata, wszystko. - podkreślił ostatnie słowo.

- W takim razie muszę umówić się z Jihyun. - Zmarszczył brwi, ponieważ to z nim miała wybrać sukienkę. Tak, Chanyeol wybrał już najlepszy strój. - Twoja świetna stylistka z pewnością dobrze mi doradzi.

- Ale-

Nie dokończył, ponieważ Jisoo wybiegła z pokoju. Zrobił naburmuszoną minę, ponieważ inaczej miało to wyglądać, a on miał dostać nagrodę za tak wspaniały pomysł. Przynajmniej niespodzianka się spodobała, a on zobaczy piękną Kim w jeszcze piękniejszym wydaniu.

(a/n) zastanawiałam się gdzie mogłaby się znów pojawić Hyuna, a jako królowa imprez w Seulu bardzo mi odpowiada. ogromnie się cieszę, że kochacie chana i jisoo!

Take You Home | ChanyeolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz