Tarihi tam hatırlamıyorum, ne zaman başladık ne zaman bitti bu hikaye onu da bilmiyorum. Hatırladığım tek şey her zamanki gibi duygularım... Beynim biraz mutlu. Bu yazı elimde bilgisayar olmadığı için biraz geç geldi ama atlamak da, yok saymak da haksızlık olurdu.
Geçen seneydi. Hep dediğim gibi yepyeni bir maceraya atılacaktık. Bu öncekilerden biraz farklı olacaktı, çünkü daha önce hiç denemediğim, aklımın ucundan bile geçmediği bir türde yazacaktım. ''Sen komik kızsın, yaparsın.''dediniz, romantik komedi türünde bir hikaye istediniz benden. Neden olmasın? Olur mu? Ben yazarım, her zamanki gibi okur dostlarım karar verir olup olmadığına, dedim ve buralara kadar geldik. Evet geldik, birlikte geldik. Tek değildim. Tek olsaydım büyük ihtimalle yılardım, bırakırdım belki de.
İlk bölümü yayınladığım an dün gibi aklımda. Parmaklarım titriyor, eller buz gibi. Sabırla yorum bekliyorum. Bir iki, iki üç derken yapılan işin beğenilmesinin verdiği tatlı huzurda bulmuştum kendimi.
İtiraf ediyorum zor bir tür mizah. Arada çok ince bir çizgi var. O çizğiyi aşınca nereye gideceğiniz hiç belli olmuyor, zaman zaman beyin hep güldürmeye odaklı olduğundan tıkanabiliyoruz da. Eksik yanları, toyluğumu gösteren bir çok şey olmasına rağmen okuyan, sabırla bölüm bekleyen, yorum yapan/yapmayan herkese sonsuz teşekkürler...
Hala daha yorumları okurken çok eğleniyorum ve boş kaldıkça cevaplamaya çalışıyorum. Verilen tepkiler bazen çok komik oluyor. Özellikle 'giriş' bölümü. : ))
Bir daha ne zaman mizah yazarım, yazar mıyım bilmiyorum. Diğer hikayelerimde de beni yalnız bırakmazsanız çok mutlu olurum. Sizi seviyorum. < 3
Takip etmek isteyenler için instagram hesabım: nurakyol.123
Burada yayınlanan diğer hikayelerim
Özür Dilerim Affet Beni (İmkansızlıklar içinde boğulmuş bir aşk hikayesi. Eksikleri olduğundan düzenlemeye başlamıştım. İlmek ilmek işleyerek devam ediyorum ve erkek karakterin ağzından yazılan bölümleriyle birlikte yayınlıyorum. Hikayenin bambaşka bir yanını göreceksiniz. Okurken sıkı durmanızı tavsiye ederim. Aşk hikayesi dediğime bakmayın, polisiye bol bol macera sizi bekliyor.)
Melekler Seni Korusun (Özür Dilerim'deki yan karakterlerden birinin hikayesi. Aşkla harmanlanmış, polisiye bir hikaye.)
Uçurumun Kıyısındayım (Kırılmış bir kalbi onarmak dünyanın en zor işidir. Ya, iki kalp kırıldıysa ve birbirini onarmak zorunda kaldıysa? O zaman imkansız mıdır? Hayatına son vermeye karar veren ana karakterimizin başına gelen olaylar dizisi ve büyük sırlar, acılarla dolu iki hayat.)
Lafı çok uzattım, farkındayım. Son olarak Aslı'nın size selamı var. Evli, mutlu, çocuklu olduğundan pek yoğunmuş. Artık buralara uğrayamıyormuş malum... : )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aranan Anne Bulundu! | Tamamlandı
HumorHayata, dertlere, sıkıntılara kısa bir mola! Azıcık gülmek isteyenler buraya :)