Sevgili AAB severler, nasılsınız?
Umarım herkes iyidir ve iyi olmaya devam eder.
Evde kalmaya devam ettiğimiz şu günlerde buralara özlem duydum. Aslı ne yapıyor acaba, dedim. Çocuklarla çıldırıyor mu, Anıl'ı kıskanıyor mu, başbaşa kalmadıkları için Anıl şikayet ediyor mu, dedim. Baktım onlar da aşklarını yaşamanın farklı formüllerini bulmuş. Artık bez değiştirirken Aslı söylenmiyormuş. Direkt Anıl'a postalıyormuş bebişi (ya da bebişleri!) 😅
Efe yaramazlık yaptığında onunla baş etmenin farklı yöntemlerini bulmuş Aslı. En sevdiği oyuncak arabalarını aşırıyormuş ve yaramazlık yapmayı durdurana kadar vermiyormuş. Efe de annesinin kitaplarını kitaplıktan indirip yerlere seriyormuş. Aslı bu küçük ergenle ne yapacağını şaşırmış falan filan.
Öbür taraftan Gaye büyümüş. Aşkı ilk kez tanımış ve ne yazıkki kötü yanlarından keşfetmiş. Masum hisleri tek taraflıymış. Çok üzülmüş ama Aslı hep yanında olmuş. Anıla çaktırmadan birlikte atlatmışlar bu durumu. Şimdi iyiymiş ama Efe'yi arada boğmak istiyormuş. Küçük kardeşi ona bir dakika olsun rahat vermiyormuş.
Anıl çok mutluymuş. Aslı'nın yükünü hafifletmeye çalışırken, anneliğine kusur bulamazken mümkün olabilirmiş gibi daha çok sevmiş. Sevgi büyüdükçe büyümüş. Zor durumda kaldığı zaman verdiği abuk subuk tepkilere hayran hayran bakıyormuş. Kendini durduramayıp art arda milyon tane cümle kurduğu zaman aslında hiçbirini dinlemeyip sadece Aslı'yı izliyormuş. Durum böyle olunca, Aslı da fark edince küçük çaplı bir kıyamet kopuyormuş tabii ama kısa sürüyormuş.
Onlar da durum böyle. Ben de ise farklı efendim. Aranan Anne Bulundu'nun bitiren Nur Akyol en son Uçurumun Kıyısındayım adlı bir hikaye yazmıştı. Sonra onu da bitirdi ve geçmişte yazdığı bir hikayesine geri dönerek baştan sona düzenledi. Hikâyenin bu yeni hali içime inanılmaz sindi ve aşırı beğendi. Özür Dilerim|Affet Beni okumak isteyenleri profilime bekliyorum. Yorumlarınızı dört gözle beklerim efendim.
Özür Dilerim | Affet Beni'yi bitiren Nur Akyol, bu günlerde yeni bir hikayenin planlarını yapmakla meşgul. Onu da daha önce yazmıştı ancak hikayede bulduğu eksiklikler yüzünden sil baştan yapmaya karar verdi. Melekler Seni Korusun'un tanıtım bölümünü yayınladı. Yine tanıtıma profilimden ulaşabilirsiniz.
Diğer hikâyelerimi kitaplığınıza, kütüphanenize, okuma listelerine eklemeyi unutmayınız efendim.
Saygıdeğer AAB ailem sizleri çok seviyorum... ♥️
Beni instagramda takip edebilirsiniz. Aktif kullanıcıyım. ♡ nurakyol.123 ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aranan Anne Bulundu! | Tamamlandı
HumorHayata, dertlere, sıkıntılara kısa bir mola! Azıcık gülmek isteyenler buraya :)