|Bu çocuk kim?
Alfa, omegayı kolundan tutarak ayağa kaldırdığında bacağına yediği tekmeyle sessizce inlemişti. Omega elleriyle kendisine vurmaya devam ederken omzularından tutarak onu durdurmaya çalıştı.
"Dur artık yerinde."
Jungkook kendisine bakan kırmızı gözlerle korkarak başını eğip düşünmeye başlamıştı.
Kendisini öldürecekti.
Vahşi alfaların kasabalarında asla omega olamazdı. Genellikle kendi türleriyle evlenirlerdi, zira omegalar kendilerince güçsüzdü.
"Bana bak eğer ölmek istemiyorsan, yanımdan ayrılma. Bu iğrenç işi nasıl benim başıma bıraktılar anlamıyorum.” Zorla göreve verilmenin sinirini hâlâ içinden atamamıştı. Bu iğrenç işi yapmak istemiyordu, diğerleri gibi olmak istemiyordu fakat zorundaydı. Onlara ayak uydurmazsa bir hiç olacağının farkındaydı Taehyung.
“Gel benimle hadi.”
Jungkook esmerin söylediklerini başıyla onaylayarak hızlı adımlarla yürüyen alfanın peşinden aksak bir şekilde ilerlemeye başladı.
Konuşamıyordu, nasıl derdini anlatacaktı?
Her alfanın elinde bir omega vardı ve sürekli olarak itiştiriyor, bazen de vuruyorlardı. Jungkook bu iğrenç görüntüye daha fazla dayanamayarak gözlerini önünde ilerleyen iri alfaya çevirdi.
Çok yorulmuştu, bileği şişmişti ve fazlasıyla sızlıyordu.
"Hızlı yürüsene aptal!"
Arkasından omzuna geçirilen sert darbeyle dizleri üzerine düştüğünde önünde yürüyen esmer hızla arkasına dönerek yanına gelmişti.
"Ne hakla ona dokunursun!?"
Alfa, küçük olanı itenin bacak arasına sert bir tekme attığında elleri arasındaki omega yanından uzaklaşmış tedirgin gözlerle kendisine bakıyordu.
“Bu hızla yarına mı varmak istiyorsun geri zekâlı!” Acıyla yerde kıvranırken Taehyung söylediklerini umursamayarak adımlarına devam etti.
Taehyung gözlerini küçük olana odakladığında omeganın bileğini tutarak inlemesiyle konuşmaya başlamıştı.
"Yolumuz çok uzun, sırtıma bin hadi."
"Taehyung basit bir omegayı sırtında taşıyacak kadar mı içtin?"
"Seni ilgilendirmez, işine bak."
“Sürünün yüz karası.” Önlerde ilerleyen genç adam Taehyung'un tavrına ithafen konuştuğunda hiçbir tepki alamamış olmasına karşın bir daha sesini çıkarmadı.
Alfa sinirle homurdanarak yola devam ettiğinde Taehyung arkasına dönerek elini uzatmıştı.
“Hadi hızlı ol.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020