bölümü düzenlemedim, çok geç olmasın. Gece düzenleyeceğim. Kusura bakmayın lütfen 🙆🏻♀️💖iyi okumalar 🍀
|Kaybedilen tüm zamanlara.
bölüm şarkısı: adele - love song
Güzel ve özlem dolu bir gecenin sonunda güneş ışıkları tenlerinde can bulmaya başladığı vakit yorgunluktan öylesine bitkin düşmüşlerdi ki Jeongguk ne zaman uyuduğunu dahi hatırlamıyordu. Uyandığında havanın sıcaklığından olsa gerek öğleden sonra, Taehyung gözlerini açmıştı. Çok güzeldi göğsünde hissettiği sakin kalp, parlayan mührü, bıraktığı izlerle Jeongguk bir yıldız gibi parlıyordu.
Alfanın parlak yıldızı.
Dudaklarını saçlarında dinlendirirken eliyle yanağını okşuyor, bu anın gerçek olduğunu zihnine inandırmaya çalışıyordu.
Dakikalar sonra kolları arasında kıpırdanan beden gözlerini açtığında Taehyung bu sevimli hâline karşı gülümseyerek kurumuş dudaklarını diliyle ıslattı. Jeongguk bu hareketiyle gözlerini esmerin pembeliklerine indirerek ellerini yüzüne çıkarmıştı.
Çok güzelsin Taehyung, çok çok fazla.
"Günaydın."
Sesi uyku mahmurluğunun etkisiyle boğuk çıkarken Jeongguk dudaklarına küçük bir öpücük kondurarak karşılık vermiş ve yavaşça yatakta doğrulmuştu.
"Bugün seni çok sevdiğin bir yere götüreceğim."
Omega meraklı gözlerle kendisine bakarken tam da şu an da tüm tatlılığıyla esmerin dudaklarından istediği cevabı alma zamanının geldiğine inanmış olsa da Taehyung muzip bir ifadeyle göz kırpıp banyoya doğru ilerlemiş, eşini de kolları arasına almayı ihmal etmemişti.
Eşinin bedenini hemen küvetin kenarına oturtarak ılık suyu açmış ve o çok sevdiği papatya özünden yapılmış kokulu topu küvetin içerisine bırakmıştı. Saniyeler sonra suyun yüzeyinde oluşan köpükler omeganın öylesine hoşuna gitmişti ki istemsizce elini suyun içine daldırarak kıkırdamıştı. İlişkilerinin bu noktaya varabileceğini asla hayal etmemişti. Bir gün Taehyung'un kendisine hayran dolu o parlak gözleriyle bakacağını düşünmemişti.
Sıradan bir ilişkileri olacaktı, basit. Belki mutlu olmayacaktı fakat huzurlu olacaktı. Bunun temennisiyle adımını atmamış mıydı bu anılarla dolu eve?
Sessiz dokunuşlar, birkaç öpücük ve tatlı konuşmalarla biten banyoyla birlikte iyice mayıştığını hissediyordu. Gece Taehyung ona fazlasıyla hassas davranmış olsa da uzun süredir herhangi bir yakınlaşma yaşamadıkları için vücudu fazlasıyla zorlanmıştı. Hâl böyleyken, istediği gibi hareket edememesi biraz da canını sıkmış, somurtan yüzüyle birlikte Taehyung'un kendisini taşımasına izin vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020