7

20.9K 2.3K 1.4K
                                    

|Kaçalım buradan.

Gün henüz ağarmarmamıştı, evleri kasabadan hayli uzak olduğu için etrafta hayvan seslerinden başka hiçbir ses duyulmuyordu.

Jeongguk saatlerdir minik balkonda düşüncelere dalmıştı. Geleceği ve yaşayacakları o kadar korkunçtu ki zamanı geri alabilmek ve alfa ile hiç tanışmamayı dilemek isterdi.

İkisi içinden çok zordu.

O kadına aşık olduğunu biliyordu.

Bir süre eli yaralı olan boynuna gittiğinde acıyla geriye çekip fuları tekrar boynuna sardı. Canı yanıyordu ancak Taehyung onu uyarmıştı, defalarca kez yanına gitmemesi gerektiğini söylemişken bu uyarısını es geçemezdi.

Flashback

Esmer beden defalarca kez söylediği şeyi yeni evlerinde tekrardan dudaklarının arasından küçük olana bahşetti.

"Bak, eğer mühürlenirsek bunun geri dönüşü olmayacak. Hiçbir şey için geç değil. Hayatımı, hayatını mahvetme."

Taehyung günler sonra ilk defa omega ile normal bir konuşma gerçekleştirdiğini düşünüyordu.

Bunu istemiyordu, onunla mühürlenmek kendisine sadece azap verecekti.

Alfa gözlerini küçüğe diktiğinde aldığı olumsuz yanıt ile sinirle omuzlarından iterek elini şakaklarına götürdü.

"Neden? Neden benimle mühürlenmek istiyorsun lanet olası!?"

Jeongguk başını yere eğerek durgunluğuna devam ettiğinde Taehyung sinirle dışarı çıkmıştı.

Ne olacağı umrunda değildi artık, eğer Joo Hyung kabul ederse onunla buradan kaçacaktı. Ne itibarı ne de saygınlığının bir önemi yoktu.

-

Esmer, yabancı topraklara adım attığında gördüğü panayır ile gözleri Joo Hyun'u aramaya başladı.

"Hayırdır evlat?"

"Ben, liderin evini arıyordum."

"Ah, hepsi panayır çadırında. Sadece eşi evinde."

Eşi... Bir zamanlar kendisine ait olan sevgilisi başkasının eşi olmuştu.

Siniri içinde bir tohum gibi büyüdü, alevleri gözlerini yaktı. Vücudu inanılmaz bir ateşle kavruldu. Öldürmek istiyordu, Joo Hyun'a dokunan o elleri parçalara ayırmak, yok etmek istiyordu.

Görüş açısına giren lüks eve doğru adımladı. Kapıyı çalmak üzereyken arka bahçede gördüğü beden ile kalbinde derin bir sızı hissetti.

Çok özlemişti.

"Sevgilim."

Genç kadın duyduğu sesle arkasını döndüğünde gördüğü beden sayesinde elindeki bardaklar yerle buluşmuştu.

Tedirginlikle esmeri bahçeye doğru çekerek etrafa baktı.

"Senin ne işin var burada?"

"Joo Hyun ben sensiz yapamıyorum, yemin ederim duydukların gerçek değil. Biz bugün mühürlenecektik ancak yapamadım. Ben sana asla ihanet etmedim."

alpha's bright star 'tk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin