|Benim mücadelem sendin.
"J-jeongguk?"
Kimi zaman hislerimiz, düşüncelerimizin önüne geçer ve hiç istenilmeyen şeyler yaşanırdı. Birini sevmek, kalbini ona adamak şüphesiz en cesur haraketlerden biriydi ya da en aptal. Taehyung, bu ilişkide cesur olandı zira bir yanlışa kapılmamıştı. Eşini sevmek, en doğal hakkıydı fakat Jaehyeong hayatının belki de sonlanmasına neden olacak yasak elmanın büyüsüne kapılmış, tutkusu doğrularının efendisi olmuştu. Şimdi ne kalmıştı geriye?
"Aman Tanrım, g-geçti sevgilim. Uyandın! Bilge!"
Göz kapakları inanılmaz bir hızda titriyordu, elleri tıpkı yağmuru saatler boyunca vücuduna hapsetmiş kadar soğuktu. İçinde ismini dahi veremediği büyük bir yangınla gözlerini açmıştı. Eşinin, sevgilisinin, sesleri kulaklarında uğuldamaya devam ederken içindeki yoğun acıya rağmen gülümsemişti. Bitti.
Ben kazandım.
Biz kazandık.
İnanmak istemezcesine elinin ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş yüzüne yerleştirirken belinde hissettiği destekle oturur pozisyona gelmişti. Taehyung öyle bir ağlıyordu ki sırf bundan dolayı kalbinin üzerinde derin bir acı hissetmişti.
"B-başardın sevgilim, başardın sen uyandın! Jeongguk gerçek değil mi ben rüya görmüyorum öyle d-değil mi?"
Anın şoku üzerinden geçmezken kesik kesik aldığı nefesler yüreğine yetmiyordu, gözleri inanılmaz bir acıyla yanarken tüm vücudu titriyordu. Taehyung... Onu kaybetmişti, kalbinde büyük bir boşluk hissediyordu fakat ölümüne şahit olduğu adam kanlı canlı karşısındaydı, gözyaşları omzunda acıtıcı bir iz bırakırken dahi onun varlığına inanıyordu. Her şeyin bittiğini düşünmüştü, eşinin kendi kollarında can verikenki o incecik ve soğuk zaman diliminde o büyücünün bir sahtekâr olduğunu dahi düşünmüştü, Jeongguk canıyla sınanmıştı. Mutluluktan ağlaması gerekiyordu, tıpkı eşi gibi mutlu olmalıydı fakat tam da kalbinin üzerinde çok büyük bir boşluk hissediyordu. Taehyung buradaydı fakat onu kaybetmişti.
Şu an kendisine delicesine aşık olan bir adamdan daha farklı bir karakteri kaybetmişti. Taehyung bir seçim yapmıştı, kendisini terk etmişti fakat burada kendisine sonsuz bir şekilde bağlı olan eşi her şeye rağmen ona sığınmıştı.
Aynı beden, farklı tercihler.
Fakat ne olursa olsun iki tercih de kendisine sonsuz bir aşkla bağlıydı. Kendisini Joo Hyun ile sınmaya çalışan Taehyung da, şu an kendisine sımsıkı sarılarak gözyaşı döken Taehyung da kendisine sonsuz bağlıydı.
Fakat gerçek aşk bu muydu? Kendisine sonsuz bir şekilde aşık olan biri sevgilisinin canını yakmaya çalışır mıydı?
Aşk kurban isterdi, Taehyung zehirli bir âşıktı. Kendisini incitmeye çalışan. Fakat şimdi kollarındaki beden sevgiydi, huzurdu, en büyük fedâkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020