|"Bazen yanılabiliyorum."
Omega, zorlanan kapıyla birlikte esmere tedirginlikle bakmaya başlarken o büyücünün dediği her bir cümleye lanet etti. Her şey gerçekti... Eğer biri ölecek ise bu kendi olmalıydı.
"İkisi de senin için ölmeye hazır, büyük bir kavga yaşanacak ve... Biri orada can verecek. Herkes tüm olanların sorumlusunun sen olduğunu düşünecek."
"Biri ölecek."
"Biri ölecek."
"Herkes tüm olanların sorumlusunun sen olduğunu düşünecek."
"Büyük bir kavga yaşanacak."
"İkisi de senin için ölmeye hazır."
"Biri orada can verecek."
"Jeongguk!" Taehyung tek bir noktaya kilitlenmiş bedenin yüzünü elleri arasına alarak sarsarken omega donmuş bir şekilde kesik kesik nefesler alıyordu.
"Jeongguk kendine gel!"
Beyaz tenli, duyduğu sese karşı titremeye başlarken Taehyung hızlı bir şekilde yerdeki kıyafetleri toplayarak küçüğü giydirmeye başlamıştı.
"Sorun yok, sakin ol tamam mı?"
Alfa, delicesine zorlanan kapıya doğru ilerlerken kollarına yapışan beden yüzünden durmak zorunda kalmıştı.
"Kaçalım buradan Taehyung, öldürecekler seni. Yalvarırım gidelim."
Esmer, ağlayan bedenin yüzünü elleri arasına alarak alnına naif bir öpücük bırakıp kulağına doğru son kez fısıldamıştı. Ne yapacağını bilemiyordu, hâlâ şoktaydı fakat Jeongguk kadar kötü bir ruh hâlinde değildi.
"Sakin ol ve beni bekle tamam mı? Hemen döneceğim."
Jeongguk anlamaz bir şekilde suratına bakarken Taehyung hızla kollarından ayrılarak dışarı çıkıp kapıyı üzerine kiliteyerek aşağı inmişti. Küçüğün ağlama sesleri geldikçe delirdiğini hissediyordu. Neler oluyordu? Dışarıdan yükselmeye devam eden çığlıklar, zorlanan kapıları... Anlam veremiyordu.
Kapıyı açtığında gördüğü bedene karşı nasıl bir tepki vereceğini çözememişti. Moon Bin hızla içeri girerek arkalarından kapıyı kapatıp sinirle esmerin kolundan tutarak çekiştirmeye başlarken Taehyung şaşkın bir ifadeyle alfaya bakıyordu.
"Neredesin seni aptal! Jeongguk nerede? Tanrım, Taehyung sana sesleniyorum Jeongguk nerede!?"
Esmer, dışarıda gördüğü vahşi alfalara camda donmuş bir hâlde bakarken Moon Bin tedirginlikle omzunu sarsmaya devam ediyordu.
"Neler oluyor böyle?"
"Taehyung kaybedecek zamanımız yok! Omegayı getir hemen."
Esmer üst kata doğru adımlayan alfanın sertçe kolundan tutarak kendisine doğru çektiğinde Moon Bin gördüğü kırmızı gözlere karşı, esmerin boynuna baktığında gördüğü mühür yarasına şaşkınlıkla bakakalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020