|Öfke zehirli bir nefrete dönüştüğünde ölümcül bir tehlikeye ulaşır.
Masadaki sessizlik dakikalardır hüküm sürerken esmer önündeki lapayla oynuyordu.
Annesi oğlu için fazlasıyla endişeliydi. Kasabadakilerin ne dediğini umursamıyordu. Önemli olan Taehyung'un bir an önce toparlanmasıydı. Esmer, iki gün önce sevdiği kadının evlilik haberini duyduktan sonra odasından hiç çıkmamıştı. Şimdi ise ilk kez aileyle birlikte kahvaltı masasına oturmuştu ancak tamamiyle çökmüş gibiydi.
Üzülüyordu, oğlu hata yapmış olabilirdi ancak eşinin onu böyle zalimce cezalandırmasının doğru olduğunu düşünmüyordu.
Sonuçta Taehyung'un sevdiği bir kadın vardı. Bunu bile bile böyle bir karar alması tüm aileyi şaşırtmıştı.
"Taehyung."
Esmer, gözlerini babasına diktiğinde adam elindeki çubukları bu kenara bırakarak bileklerini masaya dayayıp konuşmaya başladı.
"Farklı bir ev yaptırmaya gerek yok. Sen ve Joo Hyun'un kalacağı evde yaşayacaksınız. Bugün beraber gidin ve Jungkook'un beğenmediği şeyleri not edin."
Alfa babasının dedikleriyle dalga geçercesine gülmeye başladığında Jungkook gözlerini esmere çekingence odaklamıştı.
"Hazır dışarı çıkmışken, Joo Hyun'a da tebrik için gidelim mi baba?"
"Taehyung terbiyesizlik yapma."
Adam uyarırcasına konuştuğunda alfa sinirle ayağa kalkarak odasına doğru ilerledi.
Madem gitmelerini istiyordu, o zaman giderlerdi.
-
Esmer hızlı bir şekilde büyük adımlar atarak ilerlerken peşinden koşuşturan küçüğü daha fazla yormak için elinden geleni yapıyordu.
Arkasını döndüğünde nefes nefese kalmış gence sinirle söylenerek yürümeye devam etti.
"Hızlı olsana!"
Duyduğu nefes sesleri onu mutlu etmişti. Kim Taehyung ne zamandan beridir birine berbat davranarak kendini iyi hissetmeye başlamıştı?
"Joo Hyun evlenmiş, sonunda istediğin oldu. Hiç utanmıyor musun cidden? Ya da gururun yok mu? O kadar hakarete rağmen peşimi bırakmıyorsun inanamıyorum!"
Taehyung bir anda duyduğu inlemeyle arkasına döndüğünde küçük olanın yere düştüğünü görmüş ve sakin adımlarla yanına gitmişti.
"Kalk. Yolumuz var daha."
Esmer nefese nefese kalmış gencin kolundan tutarak ayağa kaldırıp yürümeye başladığında Jungkook dişlerini dudaklarına geçirerek ona ayak uydurmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020