16

22K 2.5K 1.5K
                                    

|Kalbin kötü ve yalnız Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Kalbin kötü ve yalnız Taehyung.

Taehyung endişeyle kapının önünde beklerken arkadaşı Moon Bin'in, ailesinin nefret ve sinir dolu bakışlarının altında ezildiğini hissediyordu. Babası tarafından yediği tokat yaptığı şeyin acizliğini yüzüne vuracak cinstendi. O tokatı hak ettiğini biliyordu. Nasıl yaptığını anlamıyordu, eşine zarar vermişti.

"Taehyung."

Annesi ellerini yüzüne kapatarak sakinleşmeye çalışan oğlunun yanına giderek sarılmış ve saçlarını okşayarak konuşmaya başlamıştı.

"Ah, seni çok sinirlendirmiş olmalı. Üzülme bu kadar, ölmedi ya?"

Alfa sadece oğlunu düşündüğünden onun bu hâline karşı moralinin bozulduğunu hissediyordu. Taehyung neden bu kadar takıyordu? Eşi... Aptalın tekiydi. Sırf bir omega için herkesin önünde tokat atmıştı.

"Taehyung, bana bak. Şu hâline aciz bir betaya benziyorsun."

Kızıl saçlı kadın sinirle ayağa kalkarak kapının önünde endişeli bir şekilde bekleyen eşine öfkeyle bakıp dudaklarını aralamıştı.

"En başından beri bu evliliğin doğru olmadığını sana söyledim. Bu daha başlangıç. Birkaç gün son döverse ne yapacaksın?" Diyerek bilmiş bir edayla gözlerini kısarak eşini baskı altında bırakmıştım.

"Kes sesini."

Alfa, sinirle homurdanarak yanından ayrılmak istediği de kızıl saçlı kadın sertçe kolundan tutarak kırmızılaşmış gözleriyle konuşmaya devam etmişti.

"Bu evlilik bile değil, görmüyor musun? Taehyung'un mühür yeri aylardır duruyor. Kokuları bile karışmamış. Sadece aynı evde yaşıyorlar hepsi bu. Evlilik değil. Bunun bitmesi gerek. Eğer sen yapmazsan ben yapacağım. Oğlumun mutsuz olmasına izin vermeyeceğim."

Sinir ve öfke dolu bakışlar birbirlerinin üzerinden öldürücü bir şekilde geçerken odadan çıkan şifacı esmerin yanına ulaşmıştı.

Alfa, korku dolu gözleriyle, başını eğmiş ve mahcup bir şekilde elini önünde kenetleyip omzularını düşürmüştü. O kadar çaresiz hissediyordu ki, şuracıkta ölmeyi dilemişti bir anlığına. Zira yaşlı adamın kendisini kınar bakışları, yaptığı şeyin aptallığını gün yüzüne çıkarmıştı.

"E-efendim o iyi mi?"

Taehyung ellerinin titrediğini hissediyordu. Ona bir şey olacak diye o kadar çok korkmuştu ki hâlâ bunu nasıl yaptığını sorguluyordu. Ona zarar vermişti.

"Ah, durumu iyi fakat başını çok sert çarpmış. İki hafta sonra yanıma tekrar gelirsiniz. Kontrolden sonra dikişlerini açarız. Onu incitme evlat, eğer bir daha böyle bir şeyle yanıma gelirseniz bunu bildirmek zorunda kalırım. Beni anlıyorsun değil mi?"

alpha's bright star 'tk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin