|Dokunduğun yeri yakıyorsun.
"Söyle bakalım birinin karaciğerinde iltihaplanma olduğunu anladığında ne yapman gerekir Jeongguk?"
Yaşlı adam, elindeki bitki çayını ufak ufak yudumlarken küçük olana meraklı ifadesiyle bakmaya devam etmişti. Jeongguk birçok şeyi biliyordu fakat teknik konusunda henüz çok acemiydi.
"Günde yenilen 5-6 Hindiba sapı, kronik karaciğer iltihaplarında iyileşme sağlayabilir."
Bilge kendisinden emin bir şekilde sorusunu cevaplayan gence karşı gülümseyerek yorgunca nefes vermişti.
"Ah, pekâlâ yarın doğuma gideceğiz seninle. Yanımda durup teknik öğrenmeni istiyorum."
Jeongguk bunun doğru olup olmadığını içten içe sorgularken omzunda hissettiği baskıyla yaşlı adamın parlak gözlerine bakarak gülümseyip başını olumlu anlamda birkaç kez sallamıştı. Endişeliydi, olur da bir hata yaparsa korkusu vardı. Evet, doğumu kendisi yaptırmayacaktı fakat ufak bir hata benliğini uzun süreli rahatsız edecekti. Bunu biliyordu.
"Endişeli olman gayet normal Jeongguk. Ben de eğitim sırasında az kalsın minik bebeği kucağımdan düşüyordum... Neyse ki korkulan başa gelmedi. Rahat ol, seni zorlamayacağım."
"Kim doğum yapacak?"
"Ah, Daisy'i tanıyorsun öyle değil mi? Onun en yakın arkadaşı doğum yapacak. Şimdiden sancıları başlamış durumda."
"Sen de ister miydin? Bir çocuğun olmasını."
Yaşlı adam, yan bir tebessümle küçük olana bakarken omega kızarmış bir şekilde başını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Oh, neden istemiyorsun?"
"Biz... Henüz tam anlamıyla mühürlü bile değiliz bilge. Bir çocuğum olmasını elbette ki isterim fakat bu biraz uzak görünüyor."
Jeongguk, düşünceleri arasında bir yumak hâline dönüşmeye devam ederken çalan kapıyla birlikte eşyalarını toplayarak alt kata doğru ilerlemeye başlamıştı.
Kapıyı açtığında, Taehyung arkasına sakladığı elma şekerini kıkırdayarak uzattığında omega pek belli etmesede heyecanlı bir ifadeyle şekeri elleri arasına almıştı.
"Oh, merhaba Taehyung."
"Merhaba bilge, işiniz bittiyse eşimi artık alabilir miyim?"
Esmer, gülümseyerek yaşlı adamın elini sıktığında aldığı tebessüme karşı Jeongguk ile birlikte ahşap evden çıkarak yürümeye başlamışlardı.
Henüz yeni kararan havayla birlikte etrafta süzülmeye devam eden ateşböcekleri küçük olanın parlak gözlerinin odağı olmuştu.
"Günün nasıldı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020