|Bu sadece zorunluluk.
"Gitme vakti geldi huh?"
Yaşlı adam omeganın omzunu patpatlayıp gülümsediğinde küçük olan başını sallayarak onu onaylamıştı.
"Açık konuşmak gerekirse Taehyung ile muhteşem bir ilişkiniz olmadığını biliyorum ancak zamanla oğlum seni kabul edecektir. Sadece ona biraz zaman tanı, biliyorsun o aslında kendi gibi bir alfa ile evlenecekti. Senden tek isteğim onun yanına durman. Kasabamız bu evliliği fazlasıyla garipsedi, hâliyle Taehyung'a da laf söyleceklerdir. Eğer ona destek olursan bu zor zamanlarınızın hızlı geçeceğine eminim."
Omega itinayla alfayı dinlerken stresle parmaklarını sıkıyordu.
Taehyung'dan fazlasıyla korkuyordu.
Dün gece, esmerin arkadaşıyla konuşmalarına kulak misafiri olmuştu. Kendisini öldüreceğini ve Joo Hyun ile birlikte buradan gideceklerini duymuştu.
Eğer öyle bir girişimde bulunursa ona nasıl karşı koyacaktı ki? Belki de sadece arkadaşına karşı böyle bir şey söylemişti, emin olamıyordu.
"Alfa, gitme vakitleri geldi. Gün batımı yaklaşıyor."
Yaşlı kadın odaya girerek eşine odaklandığında Jungkook ayağa kalkarak saygıyla eğilmişti.
Konuşmaması kendisinin ona karşı gücünü azaltıyordu. Taehyung her seferinde zayıf tarafından vurmakta fazlasıyla başarılıydı.
Esmerin annesi Jungkook'a bakmayarak dışarı çıktığında küçük olan anlayışla karşılayıp onu takip etti. Onlara hak veriyordu. Kimse oğlunun mutsuz olacağı bir evlilik yapmasını istemezdi.
Gördüğü bedenle düşüncelerinden sıyrılarak tedirgin adımlarla yanına ulaştı. Fazlasıyla sinirli duruyordu.
"Taehyung, umarım mutlu olursunuz. Sizden güzel haberler bekleyeceğiz."
Alfa, babasına doğru saygıyla eğilerek ona sarılan bedenin omzuna birkaç saniyeliğine omzunu yasladı.
'Âdi biri olacağım ve buna sen sebep oldun.'
-
Taehyung önde ilerlerken peşine takılan omegayla birlikte koca ormandaydı. Hava kararmıştı. Uzun ve gür ağaçlar yıldızların ışığını kapatıyor, görüş açılarını zayıflatıyordu.
Planı basitti, çoktan bir tüccar ile anlaşmıştı. Ne olursa olsun hak ettiği muameleyi görecekti ve bu sefer ona kurtaran bir Taehyung olmayacaktı. Böyle düşünsün istiyordu, tıpkı kendisi gibi incinsin. Yapamazdı, bunu yapamayacağını öylesine iyi biliyordu ki. Bu kadar korkunç biri değildi. Vahşi alfa olması onu cani yapamazdı. Öfkeli olduğunun ve zamanın ona acı olarak bu hatıraları getireceğini bilseydi bu küçük drama sahnesinin yaşanmasına izin verir miydi? Taehyung içindeki o zehirli ve zayıf adamı susturamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020