18

24.1K 2.4K 1.5K
                                    

|Kalp canlının en zayıf noktasıdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Kalp canlının en zayıf noktasıdır.

Ayakları acıyordu, öyle bir acıyordu ki koparıp atmak istedi onları. Yandı, defalarca kez yandı fakat bir el çığlığını kapattı.

Konuşmak istedi, yardım dilemek istedi fakat o el öyle bir kuvvetle ağzının üzerindeydi ki kirpiklerinin ıslandığını hissetti. Çaresizlik kalbini bir zemheriye dönüştürürken dizlerin üzerine çökmüştü.

Yoktu, hiç kimse yoktu. Dönüp bakmak istedi, ağzını kapatan kişinin yüzünü görmek istedi.

Sertçe boynundaki koldan kurtularak arkasına döndüğünde gördüğü yüzle ne yapacağını bilemedi.

"T-taehyung. N-neden b-bunu y-yapıyorsun?"

Islak kirpikleri arasından esmere bakarken üzerine gelen iri bedene karşın geriye doğru adımlamış fakat üzerine atlayan kurtla yere yığılmıştı.

Yosun tutmuş bataklığın içinden sürünmeye çalışırken sırtında hissettiği derin acıyla çığlık atmıştı. Vücudunda hissettiği pençe darbeleri ile gittikçe dibe batarken gördüğü son yüz onun yüzüydü.

-

"Jeongguk."

Taehyung endişeyle kabus göre küçüğü sarsarken bir anda gözlerini açan beden korkuyla etrafa bakmıştı. Terden üzeri sırılsıklam olmuş bedeni kucağına çekerek sarılıp feromon salgılarken omega hâlâ gördüğü kabusun etkisinden çıkamamış olsa gerek ağlamaya başladığında esmer saçlarına öpücüklerini bahşederek sırtını okşamaya başlamıştı.

"Geçti, sadece kabustu."

Bir süre sonra küçüğün hıçkırıklıkları iç çekişlere dönüştüğünde omegayı kucağına alarak yataktan çıkmış ve banyoya doğru ilerlemişti. Cılız bedeni klozetin üzerine oturtarak dolaba ilerleyip yeni pijama takımları ve iç çamaşırı çıkarak tekrar yanına dönmüştü.

"Çok terlemişsin. Üşütmek istemezsin öyle değil mi?"

Esmer, küvetteki suya elini değdirerek sıcaklığına bakıp ayağa kalkarak uyku mahmurluğundan arınmış küçüğün önüne diz çöküp elini bileğine atmıştı.

"Sen banyonu yap, hava aydınlanmak üzere."

Taehyung banyodan çıktıktan sonra omega üzerini çıkarıp kendini sıcak suyun kollarına bırakarak bir süre gözlerini kapatmıştı. Hayatında hiç bu kadar ürkütücü bir kabus gördüğünü hatırlamıyordu. Taehyung canını yakıyordu, gözünü dahi kırpmadan.

Çiçek özlü sabunu vücudunda gezdirirken aklındaki tek şey gece Taehyung'un habersiz bir şekilde yatağa gelmesiydi. Jeongguk defalarca kez kendisini istemediğini belirtmişti fakat esmer, o uykuya teslim olur olmaz yanına gelmişti. Anlamıyordu, esmerin kendisine iyi davranması için acı mı çekmesi gerekiyordu? Jeongguk içindeki burukluğun nedenini anlamıyordu. İnsan en çok sevdiğine kırılırdı, onu seviyor muydu?

alpha's bright star 'tk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin