25

21.5K 2.5K 1.5K
                                    

|Belki de affetmek, Taehyung için en büyük ceza olacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|Belki de affetmek, Taehyung için en büyük ceza olacaktı.

Taehyung, kolları arasındaki minik bedenden uzaklaşarak uykusuz gözlerini küçüğün yüzüne dikmişti. Sıkıntıyla derin bir nefes vererek yanına tekrar uzanarak başparmağını yanağının üzerine getirmişti.

Korkuyordu, konuşmaktan, gerçekleri öğrenmekten artık korkuyordu. İçten içe öğrenmek istemiyordu hiçbir şeyi. Jeongguk suçlu olmalıydı, bencil biri olarak kalmalıydı.

Gerginlikle dudaklarını dudaklarına bastırarak gözyaşının küçüğün boynuna düşmesine neden olmuştu. Saatlerdir uyku nedir bilmeyen benliği ruhunda yer edinen pişmanlıkları birer birer acı verici bir şekilde hatırlatıyordu. Hayır, tüm bu olanlar, ona kötü davranması sadece içinde yer edinen kinin bir etkisiydi. Fakat şimdi, o duygudan geriye ne kalmıştı? İçinde küçüğün aslında tüm bu olayların içinde sadece basit bir kurban olduğu gerçeğini anlamak istemiyordu.

"Kötü biri ol, yalvarırım kötü biri ol Jeongguk. Beni bu yükün altında bırakma."

Flashback

Odaya girdiğinde küçük koltukta uyuyan gencin yanına doğru ilerleyerek kenarda duran su bardağını yüzüne boşaltmıştı.

Böyle bir şey beklemeyen Jungkook şaşkınlıkla küçüldüğü koltuktan kalktığında Taehyung yakasından tutarak onu dışarı çıkarmak için sürüklemeye başlamıştı.

"Benim odamda uyuyamazsın. Defol git."

Taehyung, küçük olanı iterek suratına kapıyı kapattığında Jungkook onu anlayışla karşılayarak sırtını kapıya yaslayıp beklemeye başladı.

-

Küçük kardeşi kıkırdayarak odadan ayrıldığında esmer sinirle peşinden gitmeye başlamıştı ki karşısına çıkan bedenle hırsına yenik düşmüştü.

Hızla Jungkook'a omuz attığında küçük olan geriye çekilerek kendisinin geçmesini beklemişti. Taehyung anlamıyordu, yüzsüz bir şekilde hâlâ karşısına çıkmasını anlamıyordu. Sevdiği kadını, ilişkisini mahvetmiş, kasabada büyük bir dedikoduya sebebiyet vermişti.

Elini omeganın ensesine atarak hıncını almak istercesine kendine doğru çekmiş, yüzlerini yakınlaştırıp konuşmaya başlamıştı.

"Senden nefret ediyorum, varlığından nefret ediyorum duyuyor musun beni?"

-

Esmer hızlı bir şekilde büyük adımlar atarak ilerlerken peşinden koşuşturan küçüğü daha fazla yormak için elinden geleni yapıyordu.

Arkasını döndüğünde nefes nefese kalmış gence sinirle söylenerek yürümeye devam etti.

"Hızlı olsana!"

alpha's bright star 'tk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin