|Mühür.
Jeongguk, alkolü fazlasıyla kaçırmış bir hâlde Daisy ile birlikte bankta oturmaya devam ederken neredeyse bitirmiş olduğu bira bardağından son bir yudum almak isterken bardağın hızla yerle buluşmasına karşı tepkisiz gözlerle esmeri izlemişti.
"Çocuk gibisin, nasıl olur da bu kadar içersin? Ne kadar zararlı olduğundan haberin var mı? Yarın başın çatlayacak."
Taehyung sinir dolu gözlerini Daisy'e dikerken genç alfa tepkisiz bir şekilde ayağa kalkarak sevgilisinin yanına doğru ilerlemeye başlamıştı.
Esmer diz çökerek küçüğe sırtını döndüğünde Jeongguk hâlâ tepkisiz bir şekile etrafı incelemekle meşguldü. Alkol tamamiyle zihnini ele geçirmiş gibiydi. Ne hissettiğini anlamlandıramıyordu.
"Jeongguk bin sırtıma hadi, gidiyoruz."
Küçük olan, hızla başını olumsuz bir şekilde sallayarak ayağa kalkıp standalara doğru ilerlerken esmer, daha fazla dayanamayarak cılız bedeni kolları arasına almıştı.
"Eve gitmeliyiz, çok fazla içtin. Ayılmam gerek."
Omega, ani bir şekilde ağlamaya başlarken Taehyung ne yapacağını bilememiş, eve doğru adımlamaya başlamıştı.
"Ağlama. Niye ağlıyorsun?"
Esmer sırtındaki gence yere indirip arkasını dönerken Jeongguk bir süre sonra daha şiddetli bir şekilde ağlamaya başlamıştı. Şaşkınlıkla ellerini küçüğün ıslanmış yanaklarına götürürken baş parmağıyla gözyaşlarını silmeye çalışmıştı.
"Ah, sana asla o içkiyi vermeliydim. Hadi evimize gidelim ve sıcak bir duş alıp kendine gel hm?"
Alfa, beyaz tenlinin kızarmış yanağına tatlı bir öpücük bırakarak bedenini kucağına alıp yürümeye devam etmişti. Dudakları arasından kaçan birkaç şarkı sözü Jeongguk'un sakinleşmesini sağlarken mırıldanmaya devam etmişti yol boyunca.
Bahçeden içeri adımladıklarında Taehyung uyuyan bedeni rahatsız etmemek için oldukça zor bir şekilde kilidi çevirip eve girmişlerdi. Merdivenleri birer birer adımlayıp yatak odasına ilerlerken küçüğün saçlarından tatlı bir öpücük çalmıştı.
Jeongguk'un uzun soluklu gözyaşlarının yerini iç çekişler aldığında esmer üzerindeki kıyafetleri birer birer çıkarıp sıkıntılı bir nefes verdi.
"Banyo yapman gerek Kim."
Omega en sonunda üzerinde tek bir parçayla kaldığında Taehyung bu durumdan rahatsız olacağını düşünerek dolaptaki havluyu üzerine sarıp ikinci kez kucağına almıştı.
Suyun ılık olduğuna kanaat getirdiğinde klozetin üzerinde uyuklayan bedenin kollarından tutarak üzerindeki havluyu yavaşça çekip cılız bedenini küvetin içine koymuştu. Jeongguk anlık şokla gözlerini irice açıp çırpınırken esmer yanaklarını okşayarak gülümsemiş ve elindeki suyu saçlarına dökmüştü.
"Rahatla biraz. Hadi gözlerini kapat, şampuan incitir yoksa."
Omega, bir süre sonra yorgunca göz kapaklarını indirdiğinde Taehyung elindeki şampuanı saçlarına sürerek köpürmeye başlamıştı.
Korkuyordu, sadece Taehyung'un sevgisini isterken nasıl olur da ikinci bir kişinin kalbinde yer edinmişti? Anlam veremiyordu, çevresindeki herkesin eşi ve sevgilisi vardı. Bu nasıl olabilirdi?
"Jeongguk duyuyor musun beni?"
Omzunda hissettiği baskıya karşı gözlerini açtığında Taehyung elindeki kıyafetleri kendisine uzatıp arkasını dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
alpha's bright star 'tk ✓
Fanfiction"Sen mi güzelsin yoksa beklemek mi? Şansın bile yok. Tabii ki beklemek. Ama yalnızca seni." Alfa Kim Taehyung Omega Jeon Jeongguk (Smut uyarısı) başlangıç: 06.01.2019 bitiş: 06.12.2020