7

4.9K 319 269
                                    

" İzin verirseniz... "

BangPD bana baktıktan sonra ne diyeceğimi anlayıp " Git götür hastaneye. " dedi. " Ceza olarak sizi şöfor götürmeyecek. Arabayı sen sür Taehyung. Ve son olarak tanınmamaya özen gösterin. "

Benim için böyle ceza ödül gibi geldiğinden bir şey demeyip başımla selam verdikten sonra sandalyenin sırtına astığım ceketimi alıp üstüme giyindim.

Beni kapının önünde bekleyen Lisa'nın yanına adımladığım sırada görevli yanıma gelip araba anahtarını bana teslim etti ve gitti.

Lisa bana merakla bakarken " Ceza olarak arabayı ben sürecekmişim. " dedim dalga geçercesine.

Lisa kendini tutamayıp güldüğünde ben de güldüm.

" Eee? " dedim. " Yürüyebilecek misin? "

Lisa sorumu onaylayıp yavaş yavaş yürümeye başladığında ben de onun arkasından adımlamaya başladım.

Bu tempoyla yürümeye devam edersek ancak yarın hastaneye ulaşabilirdik.

" Lisa. " deyip onu durdurdum ve eğilip onu lavaboya götürdüğümdeki gibi kucağıma aldım.

" Hayır, hayır buna gerek yok. İndir beni, Taehyung. "

Lisa'ya susması için bir bakış attığımda derin bir nefes verip sustu.

Arabayı bulduğumda ön koltuğa otutturup sürücü koltuğuna geçtim. Hızlıca arabayı çalıştırıp geri geri çıktığım sırada " Bacağını aç. " dedim. " Yanık yere kumaş sürtünce acıyabilir. "

Dediğimi yaptığında camı açtım. Dışardan gelen rüzgârla saçları benim olduğum yere uçuştuğunda hoşuma giden şampuan kokusu yine burnuma geldi.

Bir ara hangi marka şampuan kullanıyordu sormam lazımdı.

" Krem iyi geldi mi? " dediğimde " Sızısını aldı gibi. " dedi.

Hastaneye geldikten gizlice içeri girdik. Lisa'yı bir doktora emanet ettim ve koridorda beklemeye başladım.

İçeride herkes kendi derdinde olduğundan bana bakmıyorlardı bile.

Kolum o lanet bardağa çarpmasaydı bunlar başımıza gelmeyecekti. Geceyi güzel geçirebilirdik.

Birkaç dakikanın ardından Lisa bacağında sargıyla çıktığında omuzlarım üzüntüyle çöktü.

Lisa gülümseyip " Yanık kremi verdi. Bacağıma da birkaç bir şey yaptı. Uyuştu şuan. " dediğinde elindeki reçeteyi aldım.

Reçeteye bakıp hiçbir şey anlamadığımda " Tamam, o zaman. " dedim. " İlaçlarını aldıktan sonra şirkete geçelim. "

Lisa'nın ilaçlarını aldıktan sonra arabaya bindik ve şirkete doğru sürmeye başladım.

Şirkete sorunsuz bir şekilde geldiğimizde Lisa'nın arabadan inmesine yardımcı oldum.

Şirkete girdiğimizde Lisa kafasını yerden kaldırmayarak odalarının bulunduğu koridora girdi. Arkasına bakıp benim onu takip fark ettiğinde durup " Sen odana gir, bundan sonrasını ben hallederim. " dedi.

Kararsız bir şekilde ona baktığımda rahatsızca yerinde kıpırdandı.

" Ne oldu? " dedi gözlerini kaçırarak. " Neden gözlerimin içine bakıyorsun ki? "

" Yalan söyleyip söylemediğine bakıyorum. " dediğimde tekrar bana bakarak " İyiyim, cidden. " dedi. " Seni de yeterince korkuttum zaten. "

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin