6

5.5K 357 351
                                    

Müdürün yanına çıktığımızda müdür bilgisayarına bakıyordu.

Müdür " Birisi bana USB getirdi ve sizinle izlememi söyledi. Konunun da çok önemli olduğunu söyledi. Belki ilk siz açıklarsınız. " dediğinde Lisa konuşacaktı ki ona bakıp susmasını işaret ettim.

Konu hakkında bir fikrimizin olmadığı kesindi. En iyisi susmaktı.

Müdür de susmamızı pek umursamazken bilgisayarda ne çıkacağını merakla bekliyordum.

Lisa'nın yanımda titrediğini hissediyordum. Kolu koluma değdiği için titremeleri bana da ulaşıyordu.

Ve bir sekme açıldı. Çalışanların kaldığı odaların koridoru kamera kaydında gözükünce gözlerimi sımsıkı yumdum.

Lisa'nın gözlüğünü onun odasına bırakmak için gittiğim gün aklıma geldi. Eğer bu kamera kayıtlarında Lisa'nın odasına girdiğim görünürse kendimi bilmiyorum ama Lisa'nın işten atılması an meselesiydi.

Koridor bomboştu ama yine de orada kendimi göreceğimden emin bir şekilde bekliyordum.

" Bu sizin katın koridoru değil mi? " dedi müdür Lisa'ya bakarak.

Lisa başını sallamakla yetindiğinde müdür " Boş bir koridor mu sadece yani? " dediği sırada kayıt bitti.

O an Lisa derin bir nefes aldığında ben de şokla ekrana bakıyordum.

Müdür " Kusura bakmayın ben de önemli bir şey olduğunu duyunca çağırdım sizi. Çıkabilirsiniz çocuklar. " dedi.

Biz çıkarken ise müdür görevliye bunu getiren kişiyi bulmasını istiyordu.

Lisa odadan ilk çıkan kişi oldu. Ben de onun arkasından çıkarken Lisa ellerini saçına atmış bir o yana bir bu yana yürüyordu.

Durmayacağını fark ederek " Dur artık. " dedim.

" Dikkatli olman gerekiyordu Taehyung. " dedi sinirle Lisa bana dönerek.

Ben onun bu sinirine şaşırırken " Haklısın. " dedim.

Lisa kafasını iki yana salladıktan sonra " Kameralar olduğunu bilmiyor musun? " dedi. " Bu yaptığın çok tehlikeliydi. Sen şuan şirketten atılabilirdin. "

" Sen de. " dediğimde Lisa güldü.

Sonra ciddileşip " Ben mi? " dedi. " Ben kovulursam bir şey olmaz. Ama sen? Ama sen kovulursan her şey biter. Bir idolün kovulmasının haberi her yerde yayılır. Herkes senin neden atıldığına dair saçma sapan haberler çıkarır ve sen başka hiçbir şirkete adımını dahi atamazsın. Ben her işi yaparım ama sen yapamazsın. Sen ünlüsün anladın mı? "

Kendimi azarlanmış gibi hissediyordum. Lisa sonuna kadar haklıydı. Kameraları düşünmem gerekirdim. O gözlüğü Lisa'nın ona makyaj yapması sırasında da verebilirdim.

Ama gitmiştim işte.

Kafamı yavaşça salladığımda Lisa nefes nefes kalan kendini sakinleştirmeye çalışıyordu.

Bu hali sinirden değildi, korkudandı.

Kendisine bir şey olacak diye değil, bana bir şey olacak diye korkuyordu.

Hoseok yanımıza gelip merakla " Ne oldu? Ne dedi? " diye sorarken omuz silkip " Bir şey olmadı. " dedim.

" Kamera kayıtlarıydı değil mi? " dediğinde tek kaşımı kaldırıp " Sen bunu nerden biliyorsun? " dedim.

Hoseok " Sen aslında o kamera kaydında vardın ama ben onları sildim. " dediğinde Lisa " Ne? " dedi.

Ben de şaşırmıştım.

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin