Ahhh bölüm geç geldi biliyorum çünkü 300 kelimeden sonra tıkandım.
Hikayeyi batırdığımı hisseditorum bu bütün kitaplarım için geçerli ama inatla devam ediyorum şsöcosmckc
Umarım beğenirsiniz.
Lisa arkadaşlarına yemek hazırlayıp yedikten sonra elindeki tepsiyle Taehyung'un odasına girdi. Akşam olmak üzereydi ve Taehyung hâlâ bir şey yememişti. Uyumakta ya da uzanmakta ısrarcıydı.
Lisa'nın koyduğu bezler ateşini düşürmesine etkili olmuştu. Tabii Lisa defalarca bezi değiştirmek zorunda kalmıştı çünkü Taehyung'un sıcak vücudu hemen bezleri kurutuyordu.
Lisa Taehyung'un alnına dokunduğunda Taehyung gözlerini açtı. Uyumadığı belliydi. Ateşi biraz daha iyiydi.
" Sana yemek yaptım. " dedi Lisa gülümseyip tepsiyi komodinin üstüne koyarken.
Taehyung halsiz gözleriyle Lisa'ya bakıp " Yemeyeceğim. " dediğinde Lisa kaşlarını çatıp " Yemezsen iyileşemezsin. " dedi bir anne edasıyla.
Taehyung zar zor güldüğünde Lisa ona yaklaşıp elini sırtına götürdü ve kalkmasına yardımcı oldu. Taehyung geriye doğru gidip oturur pozisyona geldiğinde Lisa arkasına yastık koydu.
Lisa o an aralarındaki yakınlığı fark etti. Taehyung'un nefesi kulağına değiyordu ve neredeyse yanakları birbirine değecekti. Lisa yavaşça geri çekilirken Taehyung onu göz hapsine aldı.
" Saçlarının kokusunu özlemişim. " diye mırıldandı Taehyung.
Lisa boğazını temizleyip iyice geri çekildi ve komodindeki tepsiyi aldı. Taehyung önündeki çorbaya bakıp yüzünü buruşturduğunda Lisa kaşığı alıp çorbaya batırdı ve yavaşça karıştırmaya başladı.
Lisa kaşıktaki çorbayı üflerken Taehyung " Kendim yiyebilirim. Benim için yeterince yoruldun. " dedi ama Lisa onu tınlamadı.
Lisa avcunu kaşığın altına tutup kaşığı Taehyung'un ağzına götürdüğünde Taehyung istemeye istemeye ağzını açtı ve çorbayı içti.
Dördüncü kaşıktan sonra Taehyung elini kaldırıp durmasını gösterdiğinde Lisa " Ne oldu? " dedi telaşla.
Taehyung kafasını iki yana sallayıp " Güzel olmuş ama bir şey yemek istemiyorum. Midem yavaş yavaş bulanmaya başlıyor. " dediğinde Lisa tepsiyi komodine geri bırakıp " Tamam tamam. Yedirmiyorum. " dedi.
Taehyung derin bir nefes alıp yüzünü elleriyle kapatıp beklemeye başladığında Lisa uzanıp onun saçlarını okşadı. Bu hareket Taehyung'a iyi gelirken Lisa yanına oturdu ve onun bacağına yatmasını sağladı.
Taehyung öksürürken Lisa uyuması için saçlarını okşamaya devam etti. Taehyung elini kaldırıp " Elini ver. " dediğinde Lisa boşta olan elini ona uzattı. Taehyung onun elini tutup karnına yasladığında Lisa parmaklarını yavaşça oynattı.
Taehyung karnını içine çekip " Ahhh gıdıklanıyorum. " dediğinde Lisa güldü.
Lisa bacağını yavaşça Taehyung'un kafasının altından çektiğinde Taehyung'un mavi saçları yatağa serildi.
" Yastığına yat. Orası daha rahat. " dediğinde Taehyung kafasını yastığa koydu.
Lisa onun alnını öpüp ateşine bakarken Taehyung " Ne yapıyorsun? " dedi nefesi Lisa'nın boynuna çarparken.
Lisa ondan uzaklaşıp dirseğinin üzerinde yan bir şekilde dururken " Ateşine baktım. İnmiş. " dedi.
Taehyung " Kutu kutu hap içtim. Bir de beni mumyalar gibi her yerime bez koydun. İstiyorsa inmeseydi. " dedi öksürerek.
Lisa onun saçlarını okşadığında Taehyung " Sen gittiğinde de aynı böyle hissediyordum; yorgun, bitkin, kırgın. " dediğinde Lisa'nın eli duraksadı.
" Seni sevdiğimi geç fark etmem benim hatam Lisa. " dedi Taehyung gözlerini başka tarafa çekerken. " Ama sonunda fark ettim ve inan bu çok yorucu oldu. "
Lisa gülüp " İkimiz eşitlenmiş olduk o zaman. " dediğinde Taehyung onun kalbine dokunup " Hayır. " dedi. " Sen bana yıllarca tutuldun, ben ise kör bir şekilde seni savurup durdum. Sen benden daha acı dolusun. "
Lisa ona yaklaşıp yanağından öperken " İyileştirdin beni Taehyung. " dedi. " Merak etme. "
" Hasta olmasaydım dudağımdan öpmeni tercih ederdim. "
Lisa güldüğünde Taehyung " Uzaklaş hastalığım bulaşacak. " dediğinde Lisa omuz silkti.
Taehyung uyuyakaldığında Lisa yastığa kafasını koyup onu izlemeye başladı.
Çekik gözler, ne ince ne kalın dudaklar, ateşten dolayı pembeleşmiş yanaklar, minik burun... Herkeste olabilecek şeylerdi ama o farklıydı işte.
Saçlarının alnına dökülme şekli bile değişikti. Uyurken bile farklı aurası vardı.
Lisa elini yavaşça onun yanağına götürdü. Azalmış ısısı avuç içine değerken yavaşça gülümsedi.
Şuan bu olanlar hayal gibi geliyordu. Yıllar önce böyle sahnenin başrolü olacağını ona söyleselerdi koca bir kahkaha atardı.
Taehyung'un gözlerine bakmaya utanırken şuan ona dokunuyordu.
Fazlasını istemiyordu o zamanlar. Daha doğrusu kendine güveni yoktu. Böyle bir raddeye gelebileceklerini asla düşünmüyordu.
" Uyuyakalmışlar. "
" Haydi, uyandıralım! "
" Bağırma. "
" Uyusunlar işte rahat bırakın. "
" Altı kişi niye buraya doluştuk? Bu yüzden mi? "
" Canlı yayın yapacağım ben. "
" Ben de geliyorum ehehehe. "
" Gelme, git. Her canlı yayında çıkıyorsun. "
Taehyung gelen sesler eşliğinde gözlerini açtığında arkadaşlarının yatağın başucunda dizildiklerini gördü. Yanına baktığında Lisa uyuyordu. Şok dalgası birkaç saniyeliğine bedeninden geçerken kafasını arkadaşlarına çevirip " Ne yapıyorsunuz burada? " dedi boğuk sesiyle.
Jin " Odanı inceliyorduk. " dediği sırada Namjoon canlı yayın için odadan çıkmış Jimin de onun peşinden koşarak gitmişti.
Jungkook " Dekoru güzelmiş. " diye mırıldandığında Yoongi " Gel de şunlara diss atma. " diye odadan çıktı.
" Sana bakmaya gelmiştik. " dedi Hoseok gerçeği söyleyip. " Ama uyuyakalmışsınız. "
Lisa kıpırdanırken Taehyung uyanmaması için saçını okşadı. Ne kadar işe yaradı bilmiyordu tabii.
" Bana bakarken çok yoruldu. " dedi Taehyung.
" Sen nasılsın? " dedi Jungkook.
Taehyung gerinip " İyiyim. " dedi.
Halsizliği üstünden kalkmış gibiydi. Yarına tamamen iyileşeceğini düşünüyordu.
Arkadaşlarının hepsi odadan çıktıpında Taehyung Lisa'nın üstünü örttü.
Lisa'nın önüne gelen saçını arkasına ittirirken " Senin idol olman bizi daha fazla uzaklaştıracak. " diye fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold | taelisa
Hayran KurguBeni hatırlasaydı sıradan makyöz olmadığımı anlayacaktı. 310319' taelisa #1 (x2) 091219' lisa #1 (x2) taelice #1 başlangıç [161218] bitiş [070919]