" Çok hastayım. " dedim görevliye karşı. " Bugün klip çekimine ara versek olmaz mı? "
Dün terli bir şekilde uyudupum için çok pişmandım. Kafamı kaldıracak halim yoktu. Sadece uyumak istiyordum.
Görevli yaptığı işten başını kaldırdığında çatık kaşlarını gördüm ve omuzlarım yavaşça umutsuzlukla çöktü. Hayranlarımın beni bu kliptr hasta görmesini istemiyordum.
" Ne demek bu? " dedi görevli adam sert sesiyle. " İzin verme yetkimin olmadığını bilmen gerek. Git müdürünle konuş. "
Onun benimle emir vererek konuşması dişlerimi sıkmama neden olurken başımı sallayıp yanından ayrıldım.
Bana ayrılan sandalyeye oturup müdüre ne diyeceğimi düşünürken Lisa'nın sesini duydum.
" Taehyung iyi misin? "
Saçımı düzeltip ona baktığımda gözlerinde endişe kırıntısı gördüm. Ona iyi olduğumu söyleyip rahatlatmak isterdim ama halim ortadaydı.
Cevap vermediğimde " Konuşmalarınızı duydum. " dedi arkamda kalan görevle adama sertçe bakarak. " Bugün bu klip çekimi olmayacak. Halledeceğim. "
Lisa'ya merakla bakarken etraftaki dekorların kontrölünü yapan müdürün yanına gidip birkaç şey söyledi.
Her kelimeden sonra sinirlenen müdür birden " Ne demek makyaj malzemelerini şirkette unuttun? " bağırınca ayaklandım.
Benim yüzümden azar işitiyordu.
Yavaş yavaş onlara doğru adımladığımda konuşmaları da kulağıma gelmeye başlamıştı.
" Efendim, özür dilerim. Bir anlık dalgınlığıma geldi. "
" Biz seni buraya dalgınlık yap diye değil işini yap diye aldık. Neden bugün tek makyöz getirelim dedik ki? " dedi müdür. Sonra derin bir nefes alıp " Neyse işini güzel yapmasan seni çoktan kovmuştum. Bu seferlik seni affetim. Bir daha olmasın, Lisa. Diğerlerine klip çekiminin bugünlük iptal olduğunu söyle. " diye devam etti.
Lisa yavaşça gülümserken ben de derin bir nefes aldım. Biraz daha azarlamaya devam etseydi müdahale edecekti. Boşa yere azar yemişti.
O hiçbir şeyi unutmazdı. Hele mesleğinin malzemesini hiç unutmazdı.
Müdür yanımızdan ayrıldıktan sonra Lisa bizimkilere klip çekiminin bugünlük iptal oduğunu söyledi.
" Çok teşekkür ederim. " dedim akan burnumu çekerken.
Lisa gülümseyerek " Rica ederim. " dediğinde aynı zamanda dağılmış kahkülünü düzeltmeye çalışıyordu.
" Dur, ben halledeyim. " deyip yavaşça ona yaklaştım.
Lisa etrafa bakıp kontrol ettiğinde " Herkes işinin başında korkmana gerek yok. " dedim.
Uzun parmaklarımı alnına dökülen saçları düzeltmek için kullanırken Lisa dikkatlice bana bakıyordu.
Düzelttiğim saçlarına baktığımda baş parmağımı kaldırıp olduğunu ima ettim.
Yanımıza koşarak gelen Suga " Duydunuz mu, bugün klip çekimi iptalmiş. " dediğinde Lisa'ya bakıp gülümsedim.
Lisa kaşlarını kaldırıp anlatmamı istediğini belirttiğinde Suga'ya ithafen " Aynen, öyle oldu. Neden bilmiyorum. Zaten ben de hasta gibiydim gider uyurum odamda. " dedim.
Bizimkiler toplaşıp teker teker arabaya bindiklerinde ben de Lisa'ya dönüp tekrar teşekkür ettim ve Hoseok ile benim bindiğim arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold | taelisa
FanfictionBeni hatırlasaydı sıradan makyöz olmadığımı anlayacaktı. 310319' taelisa #1 (x2) 091219' lisa #1 (x2) taelice #1 başlangıç [161218] bitiş [070919]