Yorum ve oy bekliyorum bol bol.
İyi okumalar.
" Dün için teşekkür ederim. " dedi makyaj malzemelerinden yine renk kararını vermeye çalışarak.
Sonunda bir renk seçip gözkapağıma sürdüğünde " Rica ederim. " dedim. " Yaptığım bir şey yoktu. "
" Olsun, yanımda bekledin o kadar. Ben olsam bırakıp giderdim. "
" Hm... " diye mırıldandığımda boğazını temizleyip uzaklaştı ve gözüme baktı. " Yani beni bırakacaksın öyle mi Lisa Hanım? "
" Sen karanlıktan korkmuyorsun, Taehyung? "
Gülüp " Taetae'ya ne oldu? " dediğimde elindeki fırçayla bana ters ters baktı.
" Git onu saçını yaparken Youra desin. " dedi ve onu taklit etti.
" Tamam tamam sinirlenme hemen. "
Lisa elindeki fırçayı sonunda bırakıp " Bitti makyajın. " dedi eliyle saçımı düzeltip. " İyi saçını yakmalar! Haydi Youra'nın yanına. "
Bıkkınlıkla kalkıp Youra'nın yanına gittim ve saçlarını ona kurban ettim.
Youra bugün sessizdi.
Fırtına öncesi sessizlik?
Bence de evet.
Korkuyor muydum?
Buna da evet.
Çünkü dün Lisa'nın odasındaydım ve her şey kamera kayıtlarında bariz belliydi.
Sessizce saçlarımı bitirip odadan çıktığında endişeyle dudağımı ısırdım. Umarım bir şey olmazdı.
Kendimi iyi hissetmek için Twitter'a selca atıp anında Army'den gelen mesajları okumaya başladım.
Birkaç dakika bunu yaptıktan sonra yine sıkıntıyla doldu içim. Aynadan kendime baktım.
Youra resmen başa belaydı. O olmasa her şey daha iyi olabilirdi belki de.
Kendimi gözetlenen kurban gibi hissediyordum. Youra ajandı, bizi izliyor işverenine yani BangPD'ye her şeyi ispitliyordu.
Dün onu Lisa'nın odasına girerken gördüm, efendim.
Yasaklı olan koridora girdi, efendim.
Sizin yasak koyduğunuz şeyi çiğnedi, efendim.
O kızı kovmaya ne dersiniz, efendim?
Ve daha niceleri... Bu konuşmaları Youra'nın aklında dolandığı kesindi ve belki de şuan bunları söylemek için odaya adımlıyordu.
Ayağa kalkıp kafamda kurduğum şeyi doğrulamak için koridora çıktım
Yoongi ile karşılaştıklarında direkt " Youra nerede? " diye sormuştum.
" Yukarıya çıkıyordu en son. Ne oldu ki? " dediğinde " Öenmli bir şey değil. " dedim.
Üst kata çıkarken Youra'nın BangPD'nin yanında olduğuna emin oldum. Çünkü odası üst kattaydı.
Koridorda kimsenin olmaması Youra'nın içeriye girdiğinin göstergesiydi.
Üstüme giydiğim konser kıyafeti beni daraltırken odanın önünde beklemeye başladım.
İçeri girmeli miydim?
Eğer girersem bu büyük saygısızlık olurdu. En iyisi beklemekti ama kafayı yiyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold | taelisa
Fiksi PenggemarBeni hatırlasaydı sıradan makyöz olmadığımı anlayacaktı. 310319' taelisa #1 (x2) 091219' lisa #1 (x2) taelice #1 başlangıç [161218] bitiş [070919]