KookKang
zgialtun
rainbowblink
_minminhee
taechaelisa
Yorumlarınız için teşekkür ederim özellike zgialtun sen uzun yorumumla kalbimi fethettin xlsöflsöfllslg
Bu bölüm hepinize ithafen.Lütfen bol bol yorum yapın. Oy verin.
Erkek karakter ağzıyla yazdığım için sevenler varmış. Cidden çok şaşırdım. Benim için yazılması zor olan erkek karakter yani Taehyung değil, onun aşık olmayışı ve bunu size nasıl aktarabileceğim benim için sıkıntı ama bir şekilde halledebiliyorum. Tabii bu kendi açımdan, siz beğeniyorsanız yapabiliyorumdur.
Sınır 60 oy, 150 yorum!!!!!!!!!!!!
İyi okumalar.
-Lili
Gerginlikle boynumu kütlettim ve liseden beri görmediğim, görmek istemediğim o lanet yüze döndüm.Evet, lanet yüzdü.
O benim lanetimdi. O benim hayatımı mahveden şuan bile mutlu olmamı engelleyen, huzurumu kaçıran tek kişiydi. Huzuruma giderken canımı sıkan kişiydi o.
Haneul gülümseyip bana yaklaştığında elimdeki küçük çantayı arabanın bagajına koydum. Arabaya yaslanıp onu dinlediğimi belirttiğimde " Yeni grubumu neden tebrik etmedin? " dedi gülümseyerek. " Ya da en azından beni tebrik etseydin, lider benim sonuçta. "
" Gerek duymadım. " dedim derin bir nefes içime çekerek. Kesinlikle açık hava bile bana şuan boğucu geliyordu. Bir an önce gitmek istiyordum.
" Neden? " deyip uzun saçlarını arkasına savurduğunda amacını anlayıp sinirle güldüm.
Çıktığımız süre zarfı boyunca en bayıldığım yeri saçlarıydı. Hep konuştuğumuzda mutlaka elim saçlarında olurdu. Ördüğünde yavaş yavaş açardım saçlarını çünkü açık saçla kokusu daha yoğun gelirdi bana. Bir zamanlar.
Sanki koku algım değişmiş, göz zevkim değişmiş gibi iğrenerek bakıyordum ona. Değişenlerim bunlar değildi, duygularımdı.
Bir zamanlar ona karşı içimde saf bir sevgi, aşk varken şuan kalbim ona ateşle kaplı kapıydı. O elini uzattığı anda elini yakardı.
" Neden olduğunu sen çok iyi biliyorsun. " dedim arabanın sürücü koltuğunun olduğu kapıya ilerleyerek. " Beni bu yüzden mi durdurdun? "
Yüzünün ifadesi üzüntüyle süslendiğinde yapacağı rolü anlayıp " Benden sana tavsiye. " dedim. " Erkeklere odaklanmak yerine kariyerine odaklan. Yoksa tökezler düşersin ve kimse seni kaldırmaz. "
" Peki sen? " dedi mecazi benzetmeme karşılık. " Sen kaldırmaz mısın? "
Arabaya binmeden önce " Ya seni tökezleten ben olursam? " dedim.
***
Kendi evimin zilini çaldığımda Lisa kapıyı açtı. Çok gecikmiştim, yolda acayip bir trafik vardı ve Haneul'un da beni tutmasıyla bu süre iyice uzamıştı. Bu süre zarfında da Lisa göründüğü üzere uyuyakalmıştı. Saçları dağınık ve yüzü şişti.
" Uyuyakalmışım. " diyerek benim içimdeki düşünceleri onayladığında elimdeki çantayı odama götürüp koydum.
" Umarım sana o gün verdiğim misafir odasında uyumuşsundur. " dedim mutfağa ilerleyip buzdolabını açarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold | taelisa
FanfictionBeni hatırlasaydı sıradan makyöz olmadığımı anlayacaktı. 310319' taelisa #1 (x2) 091219' lisa #1 (x2) taelice #1 başlangıç [161218] bitiş [070919]