9

4.8K 337 274
                                    

Lisa bana bakmadan malzemelerini her zamanki gibi masaya koyarken " Günaydın. " dedim.

Sadece kafasını sallamakla yetindi. Elimle kolunu hafifçe dürterken " Küs müyüz? " dedim.

Bu sefer omuz silktiğinde " Yah! " dedim. " Ama ben küs kalmaya dayanamam. "

Tekrar omuz silktiğinde " Ne zamana kadar konuşmayacağız? " dedim.

Sonunda bana dönüp elini alnıma bastırdı ve başımı geriye yatırmamı sağladı.

Yüzüme yine o kremden sürerken " Ama sen istedin böyle olmasını. " dedim.

" Dün de sen bana böyle davranıyordun, Taehyung. Ne hissettiğimi anladın mı? "

Aklıma dün gelince haklı olduğunu anladım.

" Sinirliydim. " dediğimde elindeki fırçayı far paletine sürüyordu.

" E şuan ben de sinirliyim. "

Alt dudağımı büktüğümde gülmesini püskürttü.

Tek kaşımj kaldırıp " Sinirli olduğuna emin misin? " dedim.

Fırçayı sağ göz kapağıma hafifçe sürerken " Evet, eminim. " dedi.

" Daha işin bitmedi mi? " diye yanımıza geldi Youra.

Ah, niye her zaman yanımıza gelmek zorundaydı ki? Kendimi takip edilmiş hissediyordum.

" Yine mi sen? " diye mırıldandı Lisa Youra'nın duyamayacağı şekilde. Sonra elindeki fırçayı sinirle masaya atıp diğer işleme geçti. " Görüyorsun hâlâ bitmemiş. "

" Çok yavaşsın. " dediğinde Youra'ya bakıp uyarmak amacıyla " Youra. " dedim.

Youra derin bir nefes verdiğinde Lisa konuşacaktı ki ona bakmamla sustu.

" Birazdan gelirim, Youra. " dediğimde Youra sırıtıp odadan çıktı.

" Bu kıza çok yüz verdiğinden böyle oldu, Taehyung. " dediğinde Lisa'ya şaşkınca bakıp " Benim ne suçum var? " dedim.

Bana cevap vermeyip işine devam etti ve Youra'ya siniriyle işini hemen bitirdi.

" Git, bekletme. " dediğinde odaya Jimin girdi.

" Selam. " dedi Jimin gözlerini ovuşturarak. " Hâlâ uykum var. Makyaj yapılırken uyuyabilirim sanırım. "

Lisa gülümseyerek koltuğa oturması için vururken odadan çıktım.

Youra'nın yanına vardığımda gülümseyerek " Nasılsın, Taetae? " dedi.

" Sohbet etmeye gelmedim ve bana lakabımla seslenme. " dediğimde hafif bozulsa da belli etmemeye çalıştı.

" Peki, otur bakalım. " dediğinde onu dinleyip önüne oturdum.

Her ne kadar konuşmaya çalışsa da yine konuşmadım.

***

Konserden sonra Lisa elindeki havluları uzatıp " Al. " dedi.

Ellerim cebimde " Geçen gün bırakmamıştın. " dediğimde sustu.

Daha fazla uzatmayıp gülümsedim. Uzanıp elindeki havluları aniden çektim. Havluya sıkıya sıkı tuttuğu için bana doğru tökezlediğinde onu belinden tuttum.

" Uh, sakince almam gerekirdi. " dediğimde kollarını belime sardı.

Bana sarılmıştı. Vücudum kasılırken elimi havaya kaldırıp ona baktım. Sonrasında ben de ona uyup elimi sırtına koydum.

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin