Satır arası yorum yapar mısınız?
Benim için kötü günlerden biriydi çünkü yağmurlu havaları sevmezdim. Beni bunaltan etmenlerden biriydi. Güneşli havalar tam benlikti.
Son zamanlar konserlerimizin hepsi yağmurlu güne denk geliyordu. Bunu umursamayıp sahneye çıkıyorduk ve işimizi yapıyorduk. İşte şimdi de o günlerden birindeydik.
Konserimiz bitmişti. Bazı üyeler uyumuş bazıları da odasına çekilmişti. Ben her zamanki gibi şirket turu yaparken biriyle karşılaşmayı bekliyordum.
Lisa.
Saklı bir şekilde buluşmamız ya da karşılaştığımızda saklı bir şekilde konuşmamız elbette kolay değildi ama iyi hissettiriyordu.
Sonunda dilediğim olup onunla karşılaştığımda Lisa etrafına bakıp yanıma geldi.
" Selam güzelim. " dediğimde güldü.
" Selam. "
Saçlarını arkaya atmasını sağlayıp " Nasılsın? " diye sorduğumda Lisa " Birisi görecek. " diye mırıldandı.
" Nasılsın? " diye tekrat ettiğimde " Seni gördüğüm için kalp krizi geçireceğim, iyiyim. Sen? " dedi.
" Kalp açısından nasıl olduğumu bilmiyorum. " dediğimde tişörtümü düzeltip " Neden? " dedi.
" Kalbim sende de o yüzden. "
Lisa gülümseyip yapmasından hoşnut olduğum bir şekilde gözlerimin içine baktığında ben de gülümsedim. Romantik adam olmayan ben onu görünce romantikleşesim tutuyordu.
Lisa tam konuşacakken kahkaha sesi duymamızla birbirimizden uzaklaştık. Yeni grubumuzun üyeleri bu tarafa doğru gelirken Rosé bana el salladı.
Ben de ona el sallarken Haneul Rosé'a sen ciddi misin der gibi baktı. Onun aksine çok iyi arkadaşları vardı. Diğerleriyle nasıl anlaşıyordu bilmiyordu.
Haneul " Saçımı kırmızı boyatmaktan vazgeçtim. " diyerek saçlarıma baktığında " Seninle aynı saç rengine sahip olup hayranların ikimizi shiplemesini istemem. " diye devam etti.
Lisa derin bir nefes verdiğinde Haneul güldü. Sertçe ona baktığımda " Yanımdan çekip gitsen olmuyor muydu? Niye durup boş yapıyorsun ki? " dedim.
Omzu silkip " Bilmem. Eğlence için herhalde. " dedi. " Sen niye hâlâ buradasın Lisa? "
" Duvarların rengini inceliyorum. " dedi Lisa.
" Senin işin bu mu? "
Lisa Haneul'e bakıp derin bir nefes bıraktığında Jisoo bize özür dileyen bakışlar atıp " Haydi gel. Gidelim. " dedi.
Haneul bize sırıtarak yanımızdan geçtiğinde Lisa " Gerçekten bu kızla çıktın mı? " diye homurdandı.
Ona gülüp saçlarınu okşadığımda " Biri görecek. " diye fısıldadı.
Elimi geri çektiğimde " Ne yapayım? Doyamıyorum sana. " dedim.
Bana bakıp " Çok romantiksin. Senden hiç beklenmeyecek şeyler. " dediğindr kahkaha attım. Haklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold | taelisa
FanficBeni hatırlasaydı sıradan makyöz olmadığımı anlayacaktı. 310319' taelisa #1 (x2) 091219' lisa #1 (x2) taelice #1 başlangıç [161218] bitiş [070919]