24

3.3K 304 351
                                    

Bol bol yorum istiyorum. Sınırı aşmadan yeni bölümü yazıp yükledim. Bugün yeni bölüm eklediğim üçüncü kitabım. Bus, Best Of Me ve The Truth Untold'a yeni bölümlerimi yazdım.

İyi okumalar!

Satır





Arası





Yorum


Yapmayı





Unutmayın





Ve





Beni



,






Hikayelerimi

,

Kendinizi










Sevin!







-Lili

Uzun süre beklememize gerek kalmayıp asansörden çıktıktan sonra arabaya binip şirkete gelmiştik.

Salaklığım yüzünden asansörde kalmıştık. Hala inanamıyordum. En azındam konuşmuştuk. Her ne kadar ağzımın payını alsam da bu iyi bir şeydi.

Lisa " Her şey için teşekkür ederim. " dediğinde holdeki danışmana baktıktan sonra fısıldayarak " Asansörde kaldığımız için de mi? " dedim.

Lisa " Tabii ki... " dedi. " Hayır. "

Yavaşça gülümsediğimde Lisa dikkat çekmemek için " Tamam efendim. " dedi. " Ben giderim dediğinizi o kişiye iletirim. İyi günler. "

" İyi günler. " dediğimde yanımdan ayrıldı ve koridorda Jeongguk ile karşılaşıp selamlaştıktan sonra göz odağımdan çıktı.

Jeongguk " Dinlendin mi? " dediğinde onu onayladım.

" Ama şimdi yorulacağım. " dediğimde omzuma kolunu atıp " Haydi pratik odasına gidip yorulalım. " dedi.

***

Jimin'e sinirle bakıp " Amacın ne senin? " dedim.

Jimin kahvesini yudumlamayı bırakıp " Ne oldu ki? " diye sorduğunda karşısına oturup " Ne diye yeni grubu çağırıp provamımızı izlemelerini istedin? " dedi.

Jimin kaşlarını kaldırıp " Aralarından birisi adını unuttum. Hah Jennie, gelmek istedi ben de kıramadım. " deyince ofladım.

" Haneul ile aramda olanları bilip bunu kabul etmen çok iyi bir şey. " dediğimde Jimin gözlerini yumup " Ah... " diye mırıldandı. " Artık o kızı her yerde göreceğini biliyorsun değil mi? "

Sonra eliyle bir daire çizip " O burada bizim çıkış yaptığımız şirkette çıkış yaptı. Bu şirkette iki grup var. Biri bizim grup biri onların grubu. " dediğinde " Ondan ne kadar uzak durabilirsem o kadar iyi. " dedim.

Ama öyle olmamıştı. Pratiğe başlayacağımız anda hepsi odaya girmişti. Diğerlerinin olması sıkıntı değildi ama aralarında Haneul'un olması beni germişti. Yan yana yere oturduklarında hepsi odayı incelemeye başlamıştı ama Haneul'un gözleri benim üzerimdeydi. Ona bakmasam bile bunu hissedebiliyordum.

Konuşmama hakkı olmasa bile beni eleştirip durmuştu ve benim ona söylediğim laflardan sonra Namjoon olacakları anlayıp pratiği erken bitirmişti. Çıkışta Namjoon neden böyle yaptığımı sorunca ona boşvermesini söyleyip Jimin'i bulup buraya gelmiştim.

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin