12

4.1K 299 160
                                    

Oy ve bol bol yorum istiyorum, ilham için. Lütfen çok yorum yapmaya özen gösterin. Sizleri seviyorum.

İyi okumalar.

" Artık uyusak mı? " dedim yorgunlukla kalemimi masaya yavaşça bırakırken.

Jungkook şarkı sözlerimizi yazdığı defteri kapatıp " Aynen. " dedi. " Daha fazla zorlamaya gerek yok. "

Suga ellerini birbirine sürtüp ayağa kalktı.

" Bir şarkıyı hemen hemen bitirdik. Herkese iyi geceler, siz de odalarınıza haydi. "

Hepimiz toplantı odasından çıkıp odalarımıza çekildik. Kapımı kapatıp kendimi yatağıma attığımda rahatlama hissi vücudumda tur attı.

Günlerdir albüme şarkı yazmakla uğraşıyorduk. Dışarı çıktığımız yoktu. Yedimizin dışında iletişim halinde olduğumuz başka kişi de yoktu. Gün boyu beraberdik.

Hepimiz bir köşeye çekilip sınırları zorluyor sonrasında toplanıp kağıtları masanın ortasında topluyorduk. Şu söz bu söz derken ortaya şarkı çıkıyordu.

Konser veya katıldığımız programlar dışında makyajla bir işimiz olmadığı için Lisa'yı da görmüyordum.

Nerede olduğunu bilmiyordum. Ailesinin yanında olsaydı kesinlikle haberim olurdu.

Çünkü haber vermeden gitmezdi.

İçimdeki husursuzlukla yatakta kıpırdandım. Sahi bu kız neredeydi?

Aklıma birdenbire düşürdüğüm kuşkuya karşılık oflarken yataktan kalktım. Saate baktığımda akşam 10 olduğunu gördüm.

Geç miydi?

Ama bu kuşku beni sabaha kadar yerdi.

Derin bir nefes verip odamdan çıktım. Yasak olsa da çalışanların odalarının bulunduğu koridora ayak bastım. Kendimi Lisa'nın ve bir arkadaşının daha kaldığı odanın önünde buldum.

O diğer arkadaşını buraya gelirken gördüğüm için rahatlıkla kapıyı tıkladım.

Kapı yavaşça açılırken " Taehyung? " diye bir ses çıkmıştı şaşkınlıkla.

Lisa'yı gördüğümde gülümseyip o davet etmeden -daha doğrusu kabalık yapıp- odaya girdim.

Lisa geriye çekilip içeriye girmemi izlerken kapıyı kapattı.

" Birine yakalanmamışsındır umarım. " dedi Lisa aynada saçlarını düzeltip.

" Youra izinli diye biliyordum. " dedim yatağına otururken.

Bilgisayarı açık bir şekilde masasında duruyordu. Film izliyor olmalıydı.

Masanın üstündeki karton kahve bardağını çöpe fırlatıp " Evet, bunu biliyor olman güzel. " dedi.

Asılan suratına bakmaya çalıştım ama dağınık olmayan odayı toplama çabasından bunu yapamadım.

Yatağın üstündeki deftere elim uzanacakken " Ona sakın dokunayım deme Taehyung. " dedi sert sesle.

Elimi kendime çekip onun yanımdaki defteri kaptığı gibi dolaba koyduğunu izledim.

" Özel olduğunu bilmiyordum, kusura bakma. "

" Bayağı özel. " dedi Lisa.

Dolabın iç kapağındaki posteri gördüğümde kaşlarımı kaldırdım. Lisa telaşlanıp kapağı kapatacakken " Şu minik kuzenin Lisa doğru söylüyormuş, ha? " diye geçtim.

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin