3

6.3K 445 252
                                    

Kapı hâlâ arkamda vurulmanın şiddetiyle titrerken Lisa tam ağzını açmıştı ki işaret parmağımı dudaklarıma bastırıp susmasını işaret ettim.

Şuan bu odada bir idolün olduğu ortaya çıkarsa çalışanın bütün iş hayatı biterdi muhtemelen.

Uzaklaştırmayla da bitmezdi. Direkt işten men.

" Lisa! Kapıyı açıyorum! İçeride misin? "

Lisa'nın yatağının altındaki boşluğu gördüğümde Lisa yataktan boşluğa sallanan yorganı yatağın üzerine çıkıp tuttu ve ben oraya girdikten sonra yorganı önüme kapattı.

Karanlık veya kapalı alan korkum olsaydı şuan burada boğulmuştum.

Üstümdeki yatak oynadıktan sonra kapı açıldı.

Birkaç nefes sesinden sonra " Uyuyormuş. " dedi birisi.

" O zaman burası temiz, gidelim. " dedi başka birisi ve kapı kapanma sesini duydum.

Ben hâlâ yerimde dururken Lisa minik eliyle yorganı açtı. Kafasını ters bir şekilde aşağıya uzatmış bana bakıyordu.

Alnına düşen kahkülleri bana tersten baktığı için aşağıya doğru sarkmıştı.

" Uyuma numarası yaptım. " dediğinde " Fark ettim. " dedim ve yatağın altından çıktım.

" Gözlüğü de masaya bırakmışsın. İyiki görmediler, Taehyung. " diye derin bir nefes verdi.

Onu bu kadar korkutacağımı bilseydim gelmezdim. Burada benimle yakalanabilir ve işinden olabilirdi.

Gözlüğü tekrar gözlerime takarken " Bu benden sana hediye olsun, Taehyung. " dediğinde kafamı iki yana salladım.

" Biliyor musun? " dedi yanakları kızarırken. " Bunu alırken seni düşünerek aldım. O yüzden bu senin olsun. "

Üstümü düzeltirken " Peki, o zaman. " dedim. " Teşekkür ederim, Lisa. "

Yaklaşıp ona dost bir şekilde sarıldığımda titriyordu. Ellerini sırtıma koyup hafifçe vurduktan sonra " Rica ederim, Taehyung. Yakalanmadan git, olur mu? " dedi.

Onu onaylayıp geri çekildiğimde son bir kez bakıp yavaşça kapıyı açtım. Etrafı kontrol ettikten sonra koridorda son hızla koşup idollerin yani benim ve arkadaşlarımın odalarının bulunduğu koridora geldim.

Odama girip derin bir nefes aldığımda kendimi yatağıma attım. Gözümdeki gözlük yüzüstü yattığım için suratıma batarken onu da çıkartıp özenli bir şekilde gözlüklerimin bulunduğu çekmeceye koydum.

***

" Bu klip çekimi uzun sürecek, demedi demeyin. " dedi Suga ayakkabılarını bağlarken.

Lisa ayakta duran Jimin'in makyajını yaparken ben de ortamı inceliyordum. Şuan klip çekeceğimiz yerdeydik.

Lisa makyajını tamamladıktan sonra Jimin'in önündeki saçları düzeltti ve hepimize bakıp " Çok iyi yapacağınıza eminim. " dediğinde hepimiz teşekkür etmek amacıyla kafamızı salladık.

Klip çekiminin başlacağına dair duyuru duyduğumuzda Lisa yanımızdan ayrıldı ve biz de kameraların önüne geçtik.

Birkaç arkadaşımın ve ben de dahil olmak üzere birkaç hatadan dolayı tekrar çekmemiz gerek sahnelerden sonra bize ayrılan sandalyelerimize oturduk.

Ekranlardan sahneleri izlerken Jimin " Güzel bir şeye benzeyecek. " dedi.

" Biz bu kliple rekor kırarız, eminim. " dedi Jungkook. " Sadece küçük bölümü bile mükemmelse tamamını düşünemiyorum bile. "

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin