BOL BOL YORUM YAPIN BEBEKLERİM!
Konserden sonra odama uyumak için gidiyordum. Çok yorgundum. Kafamı yastığa koyduğum anda uyuyacağıma gayet emindim.
Holde arkadaşlarımı etrafına toplayan Minho'yu gördüğümde gözlerimi devirdim. Ne kadar iyi olduğumuzu zırvalayan sesi buraya kadar ulaşıyordu.
Yanlarına ben de ulaştığımda Minho beni süzdü. Açık bir yerimi gördün mü diye süzmesine karşılık dalga geçecektim ama sustum.
" Gerçekten inanılmazsınız. Canlı olarak izlediğim ilk konserinizdi ama son olmayacağı da kesin. "
İyiki hayranlarımın arasında onun suratını görmemiştim.
Namjoon " Teşekkür ederiz. " dediğinde Minho da gülümseyip " Size bir şey soracağım. " dedi.
Hah, neden bize iltifatlar yağdırdığı işte şimdi belli olmuştu. Yükümü tek ayağıma verip kollarımı bağlayarak onu dinlemeye başladığımda bana bakıp " Lisa hakkında. " dedi.
Histerik bir şekilde gülüp " Günlerdir peşinden koşmuyor musun? Ne soracaksan bilmen lazımdı. " dediğimde Jungkook boğazını temizledi beni uyarmak istercesine.
Saygısızlık yapmaktan kaçınan bir gruptuk ama neler olduğunu buradaki kimse bilmiyordu.
" Galiba Lisa'nın en yakını sensin? " dedi tek kaşını kaldırarak.
Saçımı karıştırıp tekrar güldüm. Kesinlikle kaşınıyordu. Bir menajerin samimiyetini aşıyordu.
" Evet. " dedim. " Hepimizin yakın arkadaşı ama benimle daha yakın. "
Minho bir şeyler mırıldandığında sinirle dilimi dudaklarımın üzerinde gezdirdim.
" Sor ne soracaksan. Yorgunuz hepimiz. " diye çıkıştığımda Namjoon " Taehyung. " diye beni uyardı.
Minho " Lütfen, uyarmayın. " dedi gülerek. " Yorgunluk sinir yapmış arkadaşınızda belli. "
Tavana bakıp bir müddet beklediğimde " Hatta. " dedi Minho. " Bu soruyu sadece arkadaşınız duysa güzel olur. "
Arkadaşlarımı yanımdan gönderdikten sonra Minho'ya baktım.
" Aslında çok basit soru, Taehyung. En yakın arkadaşı sen olduğun için sana sorayım. "
Bıkmış bir halde ona bakmaya devam ederken ellerini cebine sokup " Lisa nelerden hoşlanır? " dedi.
Senim gibi insanların defolup gitmesinden?
" Bunu neden sordun? " diye sorusuna soruyla karşılık verdiğimde Minho gülümseyip " Dün bana bayağı bir yardımı dokundu da. " dedi.
Gözüm yavaştan seğirmeye başladığında " Yemeğe çıktık. " diye devam etti. " Ben de hediyesiz gittiğimi fark ettim. Bir dahaki yemeğe veririm diye düşünmüştüm. "
Yemek. Dün Minho onu benim yanımdayken aramıştı ve hatırladığım kadarıyla Lisa onu reddetmişti.
" Şirket nasıl izin verdi? " dediğimde " Sorumu neden cevaplamaktan kaçınıyorsun ki? " dedi.
Ona bakmaya devam ettiğimde " Ben menajerim. Sözleşmemde şirketteki biriyle görüşmemde bir sıkıntı olacağı yazmıyordu. " dedi pişkin pişkin.
Holdeki danışmana " Lisa'yı çağırır mısın? " dediğimde genç kadın beni onaylayıp telefona yöneldi.
" Lisa'nın nelerden hoşlandığını çok iyi biliyorum. " dedim. " Ama inan sana yardımcı olmayı hiç istemiyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Truth Untold | taelisa
FanficBeni hatırlasaydı sıradan makyöz olmadığımı anlayacaktı. 310319' taelisa #1 (x2) 091219' lisa #1 (x2) taelice #1 başlangıç [161218] bitiş [070919]