15

4K 281 91
                                    

Yorum ve vote!

İyi okumalar~

Lisa kaç dakikadır karşımda ağlıyordu, ben kaç dakikadır bu defteri elimde tutuyordum bilmiyordum.

Defterin sert kapağını açıp okuduğum sayfaları geçtim. Okumayı bıraktığım uzun satırların bulunduğu sayfaya geldiğimde yutkundum. Korktuğum şey neydi?

" Ağlarsan, okuyamam. " dediğimde Lisa burnunu çekip " Seni bu son görüşüm olabilir. " dedi.

İçimdeki korku dallanıp budaklanırken " Bu kadar büyük ne yapmış olabilirsin ki? " dedim kendi kendime.

" Ben... " diye okudum yazdığı kelimeyi. " Onu ilkokuldan beri tanıyorum ama fark ettim ki o beni çoktan unutmuş. Çünkü beni tanımadı. Taehyung beni tanımadı ve görünüşe göre tanımayacak da. "

Anılar birer birer beynimde yer edinirken farklı tarihe ait olan yazıya geçtim.

" Beni tanıması için gerekli ipuçlarını verdim ama o beni yine tanımadı. İpucum ise ilkokul fotoğrafımdı."

Kendi sesim duvarlara çarpıp son durak olarak bizim önümüzde duruyordu. Sesim; her okuduğum kelimede ne kadar kör olduğum hakkında beni vurguluyor, pişmanlığımı alevlendirip kalbimi yaktırıyordu.

Yıllar önce yemeğimi, sırrımı paylaştığım, koruduğum en iyi arkadaşım Lalisa karşımdaydı. Bana gösterdiği fotoğrafta bile onu hatırlayamamıştım.

" Taehyung'u unuttum zannettim ama onu çalıştığım şirkette gördüğüm anda kalbim bana ihanet etti. Liseden mezun olup yollarımız ayrılan Taehyung, aşık olduğum Taehyung, asla bunu fark edemeyen Taehyung, beni koruyan Taehyung işte karşımdaydı. İstediğim de bu değil miydi zaten? Hayır, benim istediğim onu unutmaktı. İlkokuldan beri sevdiğim bir kişiyi silemedim. Kalbimden sildiysem, beynimden atamadım. Beynimden attıysam, kalbimden silemedim. Hep bir yerde kaldı. "

Okuduğum her cümle ile Lisa'nın hıçkırıkları, benim de utancım artıyordu. Nasıl fark edememiştim?

Her şeyi nasıl fark edememiştim?

Resmen Lisa'ya acı çektirmekten başka bir şey yapmamıştım. Yıllardır beri bu kız benim yüzümden acı çekiyordu.

Buna benzer; duygu yüklü, bazense onu mutlu ettiğimi ya da üzdüğümü, arkadaşlarımı barındıran cümleleri biraz daha okuyup defteri kapattım.

Lisa bu sırada sakinleşmiş yere bakıyordu. Derin bir nefes alıp defterin kapağını sıvazladığımda titrek sesiyle " Daha fazla saklanamazdı. " dedi.

" Aynen, daha fazla acı çekemezdin. "

Bana aşık olan bir kız karşımda titriyordu şuan ve bu kız benim çok eski bir arkadaşımdı.

Peki benim ona beslediğim duygular aşk mıydı?

" Lisa... " dedim ayağa kalkıp. " Seni hatırlamadığım için lütfen beni affet. "

Lisa kafasını iki yana sallayıp " Önemli değil. " dediğinde defteri yanına bırakıp önünde dizlerimin üzerine çöktüm.

" Sana yaşattıklarım için çok üzgünüm. " dedim gözlerinin içine bakarak. " Yazdıklarının hepsini okuyamadım çünkü kalbim sıkıştı. Kim bilir sen bunları yazarken ne hissediyordun. "

Başımı dizlerine dayayıp " Beni affedecek misin? " dediğimde Lisa " Hayır Taehyung, bunu yapma. " dedi.

" Lalisa. " dedim yavaşça. " Yıllarım, çocukluğum, miniğim beni affedebilecek misin? "

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin