11

4.1K 287 204
                                    

Bol bol yorum istiyorum. Yorumlarınızı okumayı seviyorum♡

Sabah kalktığımda Lisa evde yoktu. Mutfaktaki tezgahın üzerinde ona ait bir not bulduğumda omuzlarım mutsuzlukla düşmüştü.

Şirkette bir işim çıktı, gitmem gerek. Her şey için teşekkürler.
-Lalisa.

Dakikalarca masanın üstündeki nota baktım. Sonra silkelenip iştahım olmadığı için bir şey yemeden evden çıktım.

Şirkete geldiğimde resepsiyondaki adama selam verip geçtim.

" Selam. " dedi ben yarı yolda karşılayan Jungkook.

Gülümseyip " Selam. " dedim. " Jimin nasıl? "

" İyi iyi. " dedi ellerini cebine sokarak. " Daha demin tam anlamıyla uyandı ama Jin onu döverek geri uyuttu. "

Güldüğümde " Ciddi ciddi dövdü. " dedi ve gülmem kesildi.

Her seferinde sarhoş olduğu için acısını almıştı Jin.

" Neyse asıl habere geleyim. " dediğinde tek kaşımı kaldırıp onu bekledim.

" BangPD yeni albüm çıkarmamızı istedi. Ama bil bakalım ne eksik? "

Başıma aniden bir ağrı girdiğinde gözlerimi yumdum. Albüm demek şarkı demekti. Şarkı demek beste demekti. Beste demek müzik demekti. Müzik demek ritim demekti. Ama en önemlisi şarkıydı ama şarkı yoktu.

Bütün yazmış olduğumuz şarkıları bu albüme vermiştik. Yeni şarkı yazmak o kadar kolay değildi.

" Biliyorsun aramızda en iyi söz yazarı Suga. " dedim Jungkook'un sorusuna karşılık.

" Ah, evet bu haberi herkes biliyordu ben de sana söyledim. Bu akşam toplanıp konuşacağız. "

Onu onayladığımda işinin olduğunu söyleyip yanımdan ayrıldı.

Dün gece son rahat uyumamdı. Bundan sonra kim bilir saat kaçlara kadar albümle uğraşacaktık.

Jimin'e bakmak için odalarımızın olduğu koridora ilerlerken Lisa'yı gördüm. O da beni görünce " Ah, Taehyung. Nasılsın? " diye koşturarak yanıma geldi.

" İyiyim, sen nasılsın? "

" Ben de iyiyim. Bir anda çıkıp gittim evinden, kusura bakma. Notumu okumuşsundur umarım. "

" Okudum. " dediğimde bal rengi saçlarının ucuyla oynayıp " Yeni albüm çıkaracakmışsınız. " dediğinde kafamla onu onayladım.

" Bu aralar bol bol dinlen o zaman, Taehyung. "

" Yürürken bile şarkı yazmaya çalışıyorum. Sence nasıl uyuyabilirim? " dediğimde yavaşça yutkundu.

" Ha bir de... " dedim işaret parmağımı kaldırarak. " Bizi veya beni bir daha asla takip etme. Seni orada fark etmeyebilirdim. Başına bir şey gelebilirdi. Takip ediyorsun bari uyuyakalma. "

" Tamam dikkat ederim. " diye yere baktığında " Takip etme. " dedim.

" Tamam ona da dikkat ederim. " diye yere bakmaya devam ettiğinde minik kız çocuğuna sahip olan baba gibi hissettim kendimi.

Lisa kafasını kaldırıp omzumdan arkama baktığında homurdandı.

" Saçlarınızı boyayacakmış. Sabahtan beri sayıklıyor. " dediğinde gelen kişinin Youra olduğunu anladım.

Bizimkilerin kapısını tek tek açıp saçlarını boyacağını ve hazır olmalarını söylerken Jimin'in kapısının önüne geldi.

Orayı tam açacakken " Açma. " dedim. " Ben ona haber veririm. "

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin