20

3.7K 285 245
                                    

Dün yeni bölüm attım, bugün de atıyorum. Emeğime karşılık satır arası yorum alabilir miyim lütfeeeeeğeğeğeğğen?

-Lili

" Taehyung. " dedi Jungkook telefonunun ekranındaki fotoğrafı incelerken. " Fotoğrafta Lisa'ya öyle bir bakmışsın ki gören aşık sanardı kesinlikle. "

Yutkunup Jungkook ile beraber fotoğrafa baktım. Doğruydu. Eğer olayları bilmeyip dışarıdan birisi olsaydım ben de böyle düşünebilirdim.

" Cidden çok iyisiniz. " dedi Jungkook. " Bütün her şeyi üzerinize çektiniz. Sizi yakıştıranlar da var Lisa'ya düşman olan da. "

Yavaşça gülümserken " Bence de iyi iş çıkarttık. " dedim.

Fotoğraf çekiminin üzerinden bir gün geçmesine rağmen tek Lisa'ya ya da benimle birlikte Lisa'ya teklifler yağmıştı. Tamamen kararı Lisa'ya bırakmıştım ama benim yoğun olduğumu söyleyerek bu teklifleri reddetmişti.

Jungkook elindeki teledonu kapatıp masaya koyduğunda " Lisa eskisi gibi bizimle takılmıyor, farkında mısın? " dedi.

" Hepimizin bir işi var Jungkook. " dedim müsait olamayıp birleşemediğimizi kast ederek ama yemediği kesindi. Her şeyi biliyordu.

" Eskiden de işlerimiz vardı. " dediğinde derin bir nefes verdim.

Namjoon oturduğumuz yere gelip kendini yanıma bıraktığında " Yeni grup üyeleri birazdan burada olurmuş. Merak ettim doğrusu. " dedi.

Evet, BigHit yeni bir grup çıkarmaya karar vermişti. Bu şirketimizin üçüncü grubu olacaktı ve iki gruptan tek farkı kız grubu olmasıydı.

Diğer erkek grubumuzdaki kişiler bizden küçüklerdi ama yeni grubun kızları bizim yaşımızla hemen hemen aynıydı. İsimlerini bilmiyorduk, yaşlarını da çalışanlardan birisi söylemişti.

Jungkook ile Namjoon yeni grup hakkında sohbete daldıklarında kalkıp odama doğru ilerledim. Bu ara halsizlik ve yorgunluk peşimi bırakmıyordu. Beslenme ve uyku düzenimin iyi olmasına rağmen bu durumla cebelleşiyordum. Sanırım vitamin desteğine başlasam iyi olurdu.

Koridorda Youra ile Lisa'yı konuşurken gördüğümde sakin olduklarına şaşırdım. Konuşmalarının bitmesini beklerken kapı pervazına dayanmıştım. Lisa'nın sırtı bana dönüktü. Yüzümü sadece Youra görebilirdi.

Youra bana baktıktan sonra elindeki kağıtları Lisa'ya gösterdi ve biraz daha konuştuktan sonra gitti.

Lisa da arkasına dönüp gidecekken beni gördü. Bana gülümseyerek yanıma geldiğinde ben de ona gülümsedim. Surat asar ya da bana tirp atar diye düşünüyordum. Sanırım bu fotoğraf işi iyi olmuştu.

" Selam. " dediğinde " Selam. " diye karşılık verdim. " Youra ile ne konuşuyordunuz? Bir sıkıntı yok değil mi? "

" Bana yeni grubun isimlerini söyledi sadece. Bir sıkıntı yok, merak etme. " diye anında açıklama yaptığında onu onayladım. Rahatlamıştım. Youra'nın sinirini bozmasını istemiyordum.

Merakla " İsimleri nelermiş? " dediğimde tek kaşını kaldırıp " Ne yapacaksın o kadar kız ismini? " dedi.

Şaşkınlıkla gülümsedim. Kendimi şuan sevgilisi veya eşi tarafından kıskanılmış da sorguya çekilmiş eş gibi hissediyordum.

Açıkcası garip ve mutlu hissediyordum.

" Sadece merak. " dediğimde sorgularcasına biraz daha yüzüme baktıktan sonra elindeki kağıttan yeni gruptaki kızların resimlerini göstermeye ve isimleri söylemeye başladı.

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin