2

7.9K 457 377
                                    

Bugün konserimiz yoktu ama provamız vardı.

Aslında çalışanlarla da işimiz yoktu. Nedense hâlâ harıl harıl çalışıyorlardı.

Jimin Namjoon'a aynadan hareketleri gösterirken ben de oturmuş onları izliyordum. Arada ise aralık kapıdan geçip giden çalışanlara bakıyordum.

Yakında klibini çıkaracağımız IDOL karografisi için toplaştığımızda Jungkook " Bu son prova. " dedi. " Biliyorsunuz ki yarın klip çekimlerine başlayacağız. Şuan o yüzden hareketlerinizde özenli olun. Hata yapmayın. "

" Hata yapıp yapmamam acıkıp acıkmama bağlı. "

" Benim de uykumum gelip gelmemesine. "

Hoseok yanında olan arkadaşları Jin ve Yoongi'ye bakıp " Bazen düşünüyorum ki Bighit bunları nasıl aldı? " dedi.

" Benim yakışıklılığımla fark ettiler. Suga'yı bilemem. " dedi Jin.

Suga ise Jin'e bakıp süzdükten sonra " Egondan almışlardır, emin ol. " dedi.

" Saçmalamanız bittiyse sizi lütfen grup çalışmasına alalım. " dedim. Ne kadar hızlı olursak o kadae çabuk biterdi.

Provayı sorunsuz bir şekilde bitirdikten sonra hepimiz odadan koşar adımlarla çıktık. Bize başka görev verilmesin diye içimizden dua ettiğimiz kesindi.

O an bir el sırtıma hafifçe dokundu. İrkilip omzumdan arkama bakarken Lisa olduğunu gördüm.

" Yine terlemişsin, Taehyung. "

" Sana da merhaba~ " dediğimde utanıp " Merhaba. Kusura bakma hemen konuya dalıverdim. " dedi.

Omuz silktiğimde etrafıma baktım.

" Birisi görebilir, hemen söyle o yüzden. Bir şey diyecektin? "

Benim gibi olayın farkına varıp etrafa baktıktan sonra geriye doğru bir adım attı.

" Odana yeni havlular bıraktım, diyecektim. "

Tek kaşımı kaldırıp " Sebep? " dedim.

Lisa ellerini kot pantolonuna silerken " E, terlemişsin? " dedi.

Kahküllerini kafasını hafifçe sallayıp düzeltirken gülümsedim. Bir adam kapıdan çıkıp göründüğünde gülümsememi yüzümden silip resmi bir sesle " Teşekkür ederim, Lisa. " dedim.

Lisa arkasından geçen adamı hissedip kafasını sallamakla yetinip arkasına döndü ve boş koridorda topukluların çıkardığı sesle kayboldu.

Onun yardımcı kalbini seviyordum. Büyük ihtimal bütün arkadaşlarımın odasına onların sevineceği bir şeyler bırakmıştı. Çünkü bu her seferinde oluyordu.

Odama girip anında üstümü çıkarttım ve kendimi banyoya kilitledim.

Banyoda Lisa'nın bıraktığı yumışacık havlularla kurulandıktan sonra birisinin değil de kendimin ayarladığı -buna şükürler olsun- giysilerimi üzerime geçirdim.

Amacım burdan eve geçip sadece uyumaktı ama bizimkilerin aşağı cafe tarzı yerde oturduklarını düşünüp oraya indim. Tahmin ettiğim gib herkes oradaydı.

" Saçların ıslak çıkmışsın, hyung. "

Jungkook'un dediğine karşılık kafamı ona doğru salladım. Kook kaçamadan üstünün ıslanmasını sağladığımda Kook kafamı ittirip hayıflandı.

" Üstümdekine kaç para yatırdım, biliyor musun sen? " dediğinde omzu silkip " Bilmiyorum. " dedim. " Bilsem yine yapardım. "

" Böyle şeyleri sana hep Jin öğretiyor değil mi? "

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin