35

3.2K 269 159
                                    

Tepemde Güneş var ama tek ihtiyacım senin bedenindeki sıcaklığın.

Haneul'ün gidişinden sonra grup üç kişi devam etme kararı aldı ama sonra biraz düşündükten sonra vazgeçip onlar da toplandı. Grup dağıldığı için de Minho'nun buradaki görevi de bitmiş oldu.

Sanırım en çok buna ben sevinmiştim.

Bizle vedalaştıklarında onlar adına çok üzgündüm çünkü iyilerdi. Haneul gibi birisi yüzünden ekmek paralarından olması kötüydü.

Sosyal medya bu olay ile çalkalanıyordu. Benim olayım arka planda kalmıştı artık.

Her ne kadar arka planda olsa da hayranlarım o sasaengi bulmuşlardı ve ben de onu dava etmiştim. Aslında bununla uğraşacak kişi ben değildim, şirketimdi. O yüzden kafam rahattı.

Telefonum hala elimde değildi. Kendimi annesi babası tarafından cezalandırılmış ergen gibi hissediyordum. Dışarı çıkma iznim vardı sadece. Onda da izlenileceğime emindim.

Günün sonunda bana acınıp telefonum teslim edildiğinde heyecanla telefonumu açtım ama ailemden başka beni arayan yoktu. Ailemle Jeongguk'un telefonugla konuşup durumu izah etmiştiö.

Beni aramasını beklediğim kişi Lisa'ydı. Aramamakta haklıydı, kendini riske atmak istemiyordu.

Ama ben kendimi birkez daha riske attım. Ona mesaj attım. Telefonum daha yeni verildiği için inceleneceğini zannetmiyordum.

Th: Bu özlem bana şarkı yazdırır Lisa.

Th: Böyle olmamalıydı.

Ls: Ah Taehyung...

Ls: Bana yazmamalısın.

Th: Biliyorum ama bu kimin umrunda?

Ls: Grup dağılmış.

Th: Bu bizi ilgilendiren bir şey değil.

Ls: Bitirdik, Taehyung. Hatırlıyorsun değil mi?

Th: Hatırlamak istemiyorum.

Th: Acı çektiğini biliyorum. Neden bunu bize yapıyorsun?

Ls: İyiliğin için Taehyung.

Ls: Bizden bir şey olmayacağı başından beri belliydi.

Th: O zaman beni neden sevdin?

Th: Neden vazgeçmedin?

Ls: Sen şuan neden benden vazgeçemiyorsan ben de senden o yüzden vazgeçemedim.

Th: Ama ilk pes eden sen oldun.

Ls: Taehyung, lütfen.

Ls: Yeterince acı çekiyorum zaten.

Th: Ne zaman geleceksin?

Th: En azından seni göreyim.

The Truth Untold | taelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin