- Łączymy naszyjnik? - spytała podekscytowana Madison.
Siedziałyśmy na kanapie w tajemniczym pokoju w bibliotece. Musiałyśmy się tu przenieść by się nie narażać, że ktoś nakryje nas z naszyjnikiem, kiedy robiłybyśmy to gdzie indziej. Dziewczyny na widok pokoju były oczarowane. Lecz potem zaczęły mieć pretensje, że im o nim wcześniej nie powiedziałam. Nie zrobiłam tego bo był to mój mały azyl, mała tajemnica, choć nie mam nic przeciwko by one też o nim wiedziały. teraz mamy wspólną bazę. Anastazja właśnie zaczęła szukać odpowiedniego zajęcia w naszym podręczniku.
- Tu jest mnóstwo super rzeczy - powiedziała Madison rozglądając się po pokoju. - Dużo z nich mogło by nam ułatwić życie.
- Nie myślisz, że mogło by się to innym wydawać dziwne? - spytałam.
- Nie. Jesteśmy w końcu w szkole magi. Myślę, że nic się nie stanie jak sobie coś stąd pożyczymy. - Po czym podeszła do jednej z szafek i wzięła do ręki niewielką fioletową kule.
- Znalazłam! - zawołała Anastazja - Tak jak myślałam, jest to dość proste zaklęcie.
- Ciekawe co jest na tym naszyjniku - Madison nie mogła już wytrzymać, prawi skakała z podekscytowania.
- Oby coś co nam powie co się działo się wcześniej z Felicją. Bo naprawdę nie wiem jak inaczej mogłybyśmy się tego dowiedzieć.
Anastazja wzięła się do pracy. Po chwili trzymała już połówki naszyjnika w dłoni i w pełnym skupieniu wypowiadała zaklęcie. Wtedy oślepiło nas na chwilę białe światło, które zaraz zgasło, a naszym oczom ukazał się połączony naszyjnik.
- O matko... - wyrwało się Madison,a jej mina wyrażała nie mały szok.
- Ale... przecież to niemożliwe... - Anastazja nie wyglądała lepiej niż blada jak ściana Madison.
Nie wiedziałam o co im chodzi. Spojrzałam na naszyjniki w ręce Anastazji. Był matowy, srebrno-złoty. Były na nim jakieś zawiasy, które wyglądały jak dzikie rośliny. Na samym środku była wielka litera "S". Całość wyglądała jak jakiś herb bogatego domostwa.
-------------------------------------------------------
Przepraszam że takie krótkie ale spróbuję jeszcze w ten weekend dodać następna cześć.
CZYTASZ
W pogoni za magią || Tom 1
FantasíaTom 1 Życie zaprowadza nas w różne miejsca, czasami owiane mroczną tajemnicą czarów, którą niełatwo jest odkryć. Nagle trafiamy w sam środek magicznej tajemnicy, w samym sercu szkoły magii. Czasem okazuje się, że nie jesteśmy tym kim myśleliśmy, że...