Εκείνη τη Δευτέρα το πρωί, η ρόζαλιν ένιωσε μια κάποια απογοήτευση όταν κατάλαβε πως ο ρόναλντ είχε φύγει από το σπίτι χωρίς να την ξυπνήσει. Τον είχε παρακαλέσει πάμπολλες φορές στο παρελθόν να μην το κάνει αυτό αφού ένα του και μόνο χαμόγελο της έφτιαχνε τη μέρα, αλλά εκείνος όταν την έβλεπε κουρασμένη, την άφηνε να κοιμηθεί λίγο παραπάνω. Η Ρόζαλιν ήταν μια ιδιαίτερα πετυχημένη συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων κι έτσι καμιά ανάγκη δεν υπήρχε να ξυπνάει νωρίς το πρωί κάθε μέρα για να δουλέψει, σε αντίθεση με τον Ρόναλντ που ήταν γιατρός.
Το τέταρτο και τελευταίο της μυθιστόρημα είχε σημειώσει πολύ ικανοποιητικές πωλήσεις, αλλά η γυναίκα ένιωθε πως είχε πια βρεθεί μπροστά σε ένα τέλμα. Η Μέρεντιθ, η εκδότρια της που ήταν και διευθύντρια ενός γνωστότατου οίκου, είχε μεγάλες προσδοκίες πλέον από την ίδια και η Ρόζαλιν αντιλαμβανόταν πως το επόμενο της βιβλίο θα έπρεπε να έχει θέμα ξεχωριστό, και πλοκή ιδιαίτερη. Κι αυτός ήταν ο λόγος που τις τελευταίες νύχτες δυσκολευόταν να κοιμηθεί, κι αυτό είχε να της συμβεί λίγα χρόνια. Την τελευταία φορά που ο ύπνος της ήταν έτσι ταραγμένος, αυτό οφειλόταν στην προσπάθεια της να εξιχνιάσει τη δολοφονία της αμέλια, της δίδυμης αδερφής της. Τελικά ο ένοχος είχε βρεθεί και μπει στη φυλακή, μόνο που προηγουμένως είχε παίξει ένα θανάσιμο παιχνίδι έρωτα και προδοσίας με τη Ρόζαλιν, που είχε πλαγιάσει μαζί του αγνοώντας πως ήταν ο φονιάς της ίδιας της της αδερφής.
Αυτά σκεφτόταν τώρα για λόγο άγνωστο, καθώς ενεργοποιούσε τον βραστήρα κι άρπαζε σχεδόν με μανία ένα από τα αγαπημένα της φακελάκια earl gray. Το τσάι αποτελούσε ένα από τα μεγαλύτερα πάθη της, κι εξαιτίας του καθώς και μιας βιογραφίας είχε γνωρίσει τον αλεξάντερ, η σκέψη του οποίου δεν την εγκατέλειπε στιγμή. Ο ρόναλντ βέβαια, δείχνοντας μεγαλείο ψυχής, όταν είχε καταλάβει τι είχε κάνει μαζί του, την είχε συγχωρήσει επιχειρώντας έτσι να την κάνει να απεμπλακεί μια και καλή από το παρελθόν που την πολιορκούσε ξανά και ξανά.
Ο Αλεξάντερ ήταν μέλος μιας ισχυρής αδελφότητας ανδρών που επονομαζόταν η αδελφότητα των ρόδων, και μαζί με τον πατέρα του τον Κέβιν ή μάλλον εξαιτίας αυτού, είχαν προκαλέσει μεγάλο κακό στην οικογένεια της Ρόζαλιν σκοτώνοντας εκτός από την αδερφή της και τους γονείς της, στην προσπάθεια τους να της αποσπάσουν ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο.
Το σταθερό της τηλέφωνο άρχισε να κουδουνίζει, τη στιγμή που και μόνο από το άρωμα του δυνατού τσαγιού είχε αρχίσει να χαλαρώνει. Το πήρε κι απάντησε ευχόμενη να ήταν ο Ρόναλντ. Δεν την καλούσε όμως αυτός αλλά η εκδότρια της.
YOU ARE READING
Η σαγήνη των ρόδων
Mystery / ThrillerΔεύτερο βιβλίο. Η ιστορία της Ρόζαλιν του αλεξάντερ και της αδελφότητας των ρόδων συνεχίζεται. Πώς συνδέεται ένας πανάκριβος πίνακας ζωγραφικής μιας νεκρής φύσης με το θάνατο μιας νεαρής καλλονής; Και πώς ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με μια μυστική αδ...