Ο Τζάξον πήγε κι έκλεισε όλους του τους υπολογιστές αμέσως μόλις ολοκλήρωσε την κουβέντα του με τον αλεξάντερ. Αυτά που του είχε πει τον προβλημάτιζαν. Όχι μόνο δεν το φοβόταν να μπει στα αρχεία της μητροπολιτικής αστυνομίας, κάθε άλλο, την πρόκληση θα την άρπαζε ανάμεσα σε χίλιες. Η σκέψη όμως πως ένας άνθρωπος είχε βρει τρόπο να κλέψει το όπλο μιας μητέρας για να σκοτώσει με αυτό το ίδιο της το παιδί τον εξαγρίωνε πάρα πολύ. Το γνώριζε όμως πως ο εκνευρισμός μόνο καλός σύμμαχος δεν ήταν, κι έτσι άφησε να κυλήσουν μερικά λεπτά προτού να πιάσει δουλειά. Τα τείχη προστασίας αποτελούσαν πάντα μια από τις ειδικότητες του αλλά απόψε χρειάστηκε να βάλει όλη του την τέχνη σε εφαρμογή διότι οι άνθρωποι που δούλευαν σε αυτά τα πόστα για τη σκότλαντ γιάρντ ήταν μερικοί από τους κορυφαίους του κόσμου κι όχι της αγγλίας. Του ήρθε να γελάσει όταν σκέφτηκε πόσο διαφορετική θα μπορούσε να ήταν η ζωή του αν επέλεγε να λάβει μέρος σε κάποιον από τους διαγωνισμούς της αστυνομίας. Θα τον κέρδιζε αναμφίβολα και τότε, τότε τέρμα τα ξενύχτια μα και τα τόσα χρήματα. Θα έπαιρνε έναν μισθό μηνιαίως που μάλλον δε θα ήταν και ιδιαίτερα ικανοποιητικός και θα έβαζε τη ζωή του σε καλούπια μια για πάντα. Αδύνατο, αδύνατο, δεν ήταν για εκείνον αυτά... την πρώτη σειρήνα την αγνόησε, το ίδιο και τη δεύτερη. Με καταπληκτική ταχύτητα πέρασε κάμποσα στρώματα προστασίας ενεργοποιώντας κι απενεργοποιώντας διάφορα προγράμματα που δεν τα είχε δει ποτέ κανείς. Πέρασαν λίγες ώρες μέχρι να μπορέσει να εντοπίσει τα αρχεία του καρλ Τζέφρι. Τώρα που ήταν κοντά στον στόχο ένιωθε ακόμη πιο ήρεμος αντί να αναστατωθεί. Βέβαια, εδώ τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα αφού καλούταν να τα πάρει κάτω από τη μύτη ενός ανθρώπου που γνώριζε αρκετά καλά. Συνειδητοποίησε πως ήταν κι εκείνος συνδεδεμένος ένα λεπτό πριν κάνει το τελικό βήμα. Χρόνος δεν του απέμενε, χρειάζονταν κάμποσα λεπτά προτού τα αντιγράψει. Η Τρίτη σειρήνα ήχησε για λίγο περισσότερο χρόνο κι ο τζάξον είδε ένα νέο παραθυράκι να ανοίγει στην κάτω δεξιά πλευρά της οθόνης. Κάποιος είχε αντιληφθεί την παρουσία του εκεί μέσα κι αυτό ήταν πολύ κακό. Πόσο θα του έπαιρνε μέχρι να ανακαλύψει τα πρώτα στοιχεία για λογαριασμό του; Δεν ήθελε να πανικοβληθεί όμως, είχε δώσει τον λόγο του στον Αλεξάντερ πως όταν του τηλεφωνούσε ξανά, θα του έδινε και τις απαντήσεις σε όσα τον απασχολούσαν. Λίγα είχε κάνει μήπως κι αυτός από τη δική του πλευρά ήδη; Κι ετοιμαζόταν να κάνει κι άλλα.
Βεβαιώθηκε πως αυτός που προσπαθούσε να τον εντοπίσει ήταν ο γνωστός του και βιαστικά του πληκτρολόγησε ένα κωδικοποιημένο μήνυμα:
VOUS LISEZ
Η σαγήνη των ρόδων
Mystère / ThrillerΔεύτερο βιβλίο. Η ιστορία της Ρόζαλιν του αλεξάντερ και της αδελφότητας των ρόδων συνεχίζεται. Πώς συνδέεται ένας πανάκριβος πίνακας ζωγραφικής μιας νεκρής φύσης με το θάνατο μιας νεαρής καλλονής; Και πώς ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με μια μυστική αδ...