Μέχρι να γυρίσει από το ιατρείο του το βράδυ εκείνο ο Ρόναλντ, το μόνο που έκανε η Ρόζαλιν ήταν να τακτοποιήσει κάμποσα βιβλία και χαρτιά που ήταν σκόρπια στο γραφείο της, καθώς και να ετοιμάσει ένα ωραίο πιάτο για δείπνο, με ζυμαρικά και σάλτσα πέστο. Μετά, έκανε κι ένα μπάνιο στα γρήγορα, και καθώς άκουσε το κλειδί του στην πόρτα, πήρε την απόφαση να μην του πει τίποτα για το ραντεβού που είχε κλείσει για την επόμενη μέρα με την Κλαρίσα. Βέβαια θυμόταν πολύ καλά τι είχε συμβεί την τελευταία φορά που του είχε κρατήσει μυστικά, αλλά δε θα του άρεσε η ανάμειξη της και στην ιστορία αυτή. Άλλωστε, έλεγε στον εαυτό της καθώς πήγαινε προς την πόρτα, μια φιλική κουβέντα θα έκανε μαζί της κι αυτό θα ήταν όλο.
-Πού είσαι όμορφη;
Ο Ρόναλντ που είχε μόλις μπει, την πλησίασε χαμογελώντας. Κρατούσε ένα μεγάλο κουτί από γνωστό ζαχαροπλαστείο.
-Τι γιορτάζουμε;
Η Ρόζαλιν του πήρε το κουτί από τα χέρια, κι αφού τον φίλησε στα χείλη τον τράβηξε προς την κουζίνα.
-Ακόμη έναν νοέμβρη που είμαστε παντρεμένοι.
Ο Ρόναλντ της χάιδεψε τα μαλλιά.
-Πήρα τούρτα με σοκολάτα και φράουλα, πες μου πως υπάρχει και κάτι ωραίο για φαγητό...
-Φυσικά και υπάρχει.
Όσο έπλενε εκείνος τα χέρια του, η Ρόζαλιν τακτοποιούσε την τούρτα στο ψυγείο, και του έβαζε να πιει ένα ποτήρι μηλόκρασο που ήταν μια από τις απολαύσεις που επέτρεπε στον εαυτό του ο γιατρός.
-Πες μου τι έκανες σήμερα, αν δε θέλεις να ακούσεις για τα βάσανα των ασθενών μου.
Η Ρόζαλιν χαμογέλασε κι άρχισε να στρώνει το τραπέζι. Καθώς έπαιρνε και τη σαλάτα που ήταν ήδη έτοιμη, ξεκίνησε να του μιλάει για το πρωινό τηλεφώνημα της Μέρεντιθ. Όπως πάντα ο Ρόναλντ δεν τη διέκοψε ούτε μια φορά, μόνο στο τέλος έκανε το σχόλιο του.
-είναι καλή στη δουλειά της, κι αν με ρωτάς δεν τη βρίσκω καθόλου κακή την ιδέα της για το ζήτημα της επικαιρότητας. Είτε μας αρέσει είτε όχι, οι ειδήσεις για άλυτους φόνους πληθαίνουν μέρα με τη μέρα.
Η Ρόζαλιν έγνεψε καταφατικά και κάθισε δίπλα του. Μια στιγμή αργότερα έπεφταν με τα μούτρα στο φαγητό.
Το κινητό της άρχισε να κουδουνίζει αμέσως μόλις έκοψε ο Ρόναλντ την τούρτα, και της πρόσφερε γελώντας το πρώτο κομμάτι που ήταν τεράστιο.
YOU ARE READING
Η σαγήνη των ρόδων
Mystery / ThrillerΔεύτερο βιβλίο. Η ιστορία της Ρόζαλιν του αλεξάντερ και της αδελφότητας των ρόδων συνεχίζεται. Πώς συνδέεται ένας πανάκριβος πίνακας ζωγραφικής μιας νεκρής φύσης με το θάνατο μιας νεαρής καλλονής; Και πώς ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με μια μυστική αδ...