20

417 39 1
                                    

Όταν η Ρόζαλιν επέστρεψε στη θέση της το χρώμα είχε γυρίσει ξανά στο πρόσωπο της κάτι που έκανε τον Αλεξάντερ να νιώσει λίγο καλύτερα. Ο τζάξον του είχε απαντήσει αμέσως στο τελευταίο του μήνυμα επιβεβαιώνοντας του πως θα δούλευε άμεσα πάνω στο ζήτημα της εξαφάνισης της Νάταλι. Η Ρόζαλιν βολεύτηκε κοντά του και του χαμογέλασε, αν και το χαμόγελο της αυτό δεν ήταν τόσο ευρύ όσο κάποτε. Ωστόσο ο αλεξάντερ το προτιμούσε αυτό διότι εκείνο το αλλοτινό της το είχε στερήσει με τρόπο αμετάκλητο, ενώ αυτό εδώ της ανήκε.

-Ήδη την ψάχνουμε. Δε θέλω να ανησυχείς. Ακόμη κι αν δεν επιθυμεί να επιστρέψει σύντομα στο σύζυγο της εμείς θα γνωρίζουμε το που βρίσκεται. Φυσικά θα σεβαστούμε την ανάγκη της για μοναξιά αν αυτή είναι που θα υπερισχύσει. Η Ρόζαλιν συγκατένευσε. Τότε τους πλησίασε μια σερβιτόρα κι ο αλεξάντερ αφού πήρε τη συγκατάθεση της βάλθηκε να παραγγέλνει γλυκά και διάφορα άκακα ποτά, τα ονόματα των οποίων ακούγονταν δελεαστικά.

-ποιος το εμπνεύστηκε αυτό το μέρος;

-θα σου πω, η μητέρα μου λάτρευε τους χώρους αυτούς. Δεν πρόλαβα βέβαια να της κάνω παρέα, ο Κέβιν όμως ήρθε πολύ πιο παλιά σε συνεννόηση με κάποιους ανθρώπους για να την ευχαριστήσει. Ως και σήμερα κάποια χρήματα από την περιουσία του μπαίνουν εδώ μέσα.

Η Ρόζαλιν ήπιε μια γουλιά από το ποτό της που περιείχε ροδάκινο, φράουλα και πορτοκάλι και τον κοίταξε στα μάτια.

-Τη στερήθηκες τη μητέρα σου, είναι κρίμα. Ο Αλεξάντερ ανασήκωσε τους ώμους.

-έτσι είναι και δεν αλλάζει. Ας μην αφήσουμε τα συναισθήματα μας να πάρουν την κάτω βόλτα όμως, τι λες; Εσύ δεν ήθελες να μιλήσουμε για την Μαρτίνα;

-Και βέβαια, πώς βρέθηκαν τα πράγματα της μέσα σε εκείνο το ντουλάπι;

-Προφανώς έμπλεξε κάπου που δεν έπρεπε και είχε κάποια στιγμή αρχίσει να καταλαβαίνει πόσο βαθιά είχε πάει. Σίγουρα μίλησε και με κάποιον που την καθοδήγησε. Στο μεταξύ σε όλη της τη ζωή άκουγε κι ένα σωρό ιστορίες από τον πατέρα της που τις μετέφερε στο σπίτι από το γραφείο κι έτσι όταν τα πράγματα ζόρισαν αποφάσισε να προστατευτεί.

-Μόνο που όσα έκανε για τον σκοπό αυτό δεν τη βοήθησαν να σωθεί κι αυτό είναι πολύ λυπηρό.

-Ξέρω, αλλά σε παρακαλώ να ηρεμήσεις. Η μέρα αυτή δεν ξεκίνησε καλά για εσένα. Θα έχεις να αντιμετωπίσεις μπόλικα προβλήματα μόλις γυρίσεις στο σπίτι, δες την υπόθεση αυτή απλά και μόνο σαν ένα γρίφο, μπορείς;

Η σαγήνη των ρόδωνWhere stories live. Discover now