Και για τον Ραλφ εκείνη η μέρα είχε ξεκινήσει με μπόλικα νεύρα και υπερένταση, μόνο που σε αντίθεση με τον Τζάξον αυτός ήξερε πολύ καλά τι του έφταιγε. Τώρα που είχε τακτοποιήσει το θέμα με τον Κόρενταλ είχε αποφασίσει να ξεσκεπάσει τον ένοχο που τρύπωσε στο άδυτο του και μετακίνησε εκείνη την κούκλα. Στην αρχή κανείς από το υπηρετικό προσωπικό δεν ήθελε να αναλάβει την ευθύνη αλλά τελικά καθώς άρχιζε να αυξάνει την πίεση του βρέθηκε η ένοχη κι έσπασε. Δεν ήταν άλλη από την καμαριέρα του, τη Λίντια Μοντ. Τον είχε δει να βάζει το κλειδί στο χρηματοκιβώτιο του και τον παρακολούθησε κρυφά να βάζει μετά τον κωδικό. Βέβαια ο Ραλφ τον είχε αλλάξει ξανά αμέσως μετά αλλά η ζημιά είχε γίνει. Η κοπέλα που αποφάσισε να το παίξει ντετέκτιβ είχε κατέβει εκεί κάτω ολομόναχη ένα πρωί που αυτός έλειπε. Δεν της άρεσε καθόλου το θέαμα κι όπως του εξομολογήθηκε τσακίστηκε να φύγει, αλλά καθώς περνούσε δίπλα από την κούκλα, την έσπρωξε λίγο με τον αγκώνα της. Το κατάλαβε και προσπάθησε να την επαναφέρει στην αρχική της θέση και νόμισε πως τα είχε καταφέρει μια χαρά αλλά είχε πολύ απλά κάνει λάθος. Η κουβέντα αυτή έλαβε χώρα στο γραφείο του Ραλφ σχεδόν πριν λαλήσουν τα κοκόρια. Την ανάγκασε χρησιμοποιώντας κάθε διαθέσιμο μέσο να του ορκιστεί εκατό φορές πως θα κρατούσε κλειστό το στόμα της και πως θα τα έπαιρνε μαζί της στον τάφο αυτά που είχε δει εκεί μέσα αν και δεν καταλάβαινε και καλά τι σήμαιναν, πράγμα που τον βόλευε. Επίσης, χίλιες φορές του έδωσε τον λόγο της πως δεν είχε πει λέξη σε κανέναν κι ο Ραλφ την πίστεψε. Της υπέγραψε μια γενναιόδωρη επιταγή, και μετά την έστειλε σπίτι της δίνοντας της και μια συστατική επιστολή για να μην κινήσει υποψίες. Αμέσως μόλις βγήκε εκείνη όχι από το σπίτι μα από το γραφείο την ξέχασε. Κάλεσε τον βοηθό του και καθώς τον περίμενε ενημέρωνε γραπτά μια άλλη υπηρέτρια πως ήθελε το πρωινό στο γραφείο του σε ένα τέταρτο. Την ώρα που έφταναν τα αβγά με το μπέικον και το φρυγανισμένο ψωμί με τον καφέ και την πορτοκαλάδα του απάντησε τελικά κι ο άλλος.
-Καλημέρα, δε φαντάζομαι να κοιμάσαι; Εδώ χαλάει ο κόσμος. Ο άνδρας στην άλλη άκρη της γραμμής γέλασε στεγνά.
-Γεια σου Ραλφ, αυτό έλειπε να κοιμάμαι, δε μου το επιτρέπεις. Τώρα θα σε έπαιρνα, χαλάει πράγματι. Ο Ραλφ έβαλε τρία αβγά στο πιάτο του κι άρχισε να αλείφει μαρμελάδα ροδάκινο σε μια φέτα ψωμιού.
-Γιατί; εγώ πάντως έδιωξα κιόλας την καμαριέρα μου. Του είπε συνοπτικά ό,τι είχε συμβεί.
YOU ARE READING
Η σαγήνη των ρόδων
Mystery / ThrillerΔεύτερο βιβλίο. Η ιστορία της Ρόζαλιν του αλεξάντερ και της αδελφότητας των ρόδων συνεχίζεται. Πώς συνδέεται ένας πανάκριβος πίνακας ζωγραφικής μιας νεκρής φύσης με το θάνατο μιας νεαρής καλλονής; Και πώς ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με μια μυστική αδ...