Louis
Z knižnice som išiel okolo siedmej večer. Podišiel som k svojmu autu, do kufra som naházdal krabice s taškami a potom som naštartoval a smeroval rovno domov. Vždy takto v pondelok bývam dlho v knižnici.
Išiel som celkom pomalou rýchlosťou, lebo som bol dosť unavený a nemal som ani chuť, ani silu pridať rýchlosť. Hneď ako som prišiel domov, uvaril som si kávu, aby som mal aspoň trochu energie na učenie. Vypil s ju skoro za desať sekúnd a hneď som sa vrhol do toho učenia. A keďže moje telo bolo celkom oslabené, že ani tá káva nepomohla, tak som zostal v obývačke a na gauči som mal vyložené samé zošity a knihy. Nad tým všetkým som strávil celkovo hodinu, lebo sa moje oči pomaly zatvárali a potreboval by som sa poriadne vyspať. Schmatol som tašku a pomaličky som išiel hore schodmi. Potom som si dal rýchlu sprchu, vyčistil som si zuby a z dverí svojej izby som skočil do postele a vtom momente som zaspal...
Ráno som sa zobudil ešte pred budíkom. Vstal som z postele a smeroval som do kúpeľne, kde som vykonal rannú hygienu. Po asi takých desiatich minútach strávené v kúpelni som započul som ako mi budík zvoní. Išiel som ho vypnúť a rýchlo som niečo na seba hodil. Keďže včera som mal košeľu, na dnes som sa rozhodol, že si oblečiem mikinu a čierne nohavice. Potom som naházdal učebnice do tašky a rútil som sa s plnými rukami dolu schodmi a išiel som rovno do školy. Po ceste som skočil ešte do obchodu si kúpiť niečo na desiatu.
A to s tým obchodom nebolo moc najlepšie rozhodnutie. Najradšej by som trpel hladom a nie ako by som mal stretnúť Emily s Mellisou. Obe sa rozprávali a obe hneď ako ma videli, skočili na mňa. Ako keby.„Ahoooj, Louis!!! ” pozdravili ma zborovo. Rýchlo som si schmatol jedne koláč, dal som ho do sáčku a rýchlo som utekal k pokladni. A pred pokladňou sa zrazu zjavila Mellisa. No, lenže ja som ju jednoducho obišiel a ani som sa na ňu nepozrel. Ony dve sa poznajú? Len to nie.....
Rýchlo som naskočil do auta a rýchlo som upaľoval do školy. Veď treba sa vzdelávať!!!
...
V triede som Mellisu nevidel a ani som ju nechcel vidieť. Len som sa obával, aby zas nedoliezala a celý deň nerozprávala stále do okola, ako ma stretla v obchode.
Povzdychol som si a vtom sa zjavil učiteľ vo dverách a začal vyučovať.
Po vyučovaní som mal jednu hodinu voľnú. Zatiaľ som len sedel na jednom mieste a hľadel som do blba. V triede som ostal sám. No o chvíľu som ani v triede sám nebol. Prišla za mnou Bethany.
Bethany
„Ahooj Louis. Neruším? ” spýtala som sa a sadla som si k Louisovi. Lenže Louis ma chytil za zadok a pritiahol ma, aby som si sadla naň ho. Keďže som mala v ten deň oblečené voľné tričko, tak sa Louis dostal pod moje tričko a jemne ma škrabkal po chrbáte, že z tej jemnosti mi naskočila husia koža až ma striaslo. „Beth... Ty nikdy nevyrušuješ a to si zapamätaj! ” povedal Louis a m začal mi bozkávať krk. Keďže sme boli len dvaja sami v triede, pomysleli sme si, že však kebyže si dáme pusu, tak by to predsa nemalo vadiť. No dobre, tak aspoň tri pusy. No tak vášnivé bozky s veľkým počtom...
Avšak som sa bála, že niekto príde do triedy a, že bude zle. Preto som možno vyzerala, tak nervózne a aj som začala rozmýšľať, že čo by sa stalo, keby sa to niekto dozvie alebo keby nás rovno niekto načapal...
...
Kukiiii
Ďalšia časť je tu!!!!
Všetky vaše názory na tento príbeh písať do komentárov. Samozrejme ďakujem za každý vote, read a aj koment!!!!!!!!!!
Dankee!!!!
💋💋💋
S pozdravom ivanetta11 😊PS. : hore Louis ↑↑↑
YOU ARE READING
Láska, ktorú milujem
RomanceLáska moja... Pozor! Nechcem ťa nikdy stratiť, si jediné čo mám, moje srdce žije len pre teba... Tento príbeh je o silnej láske dvoch ľudí, ktorá precházda rôznymi prekážkami v ich spoločnom živote. Bethany a Louis sa majú na toľko radi, že ich lás...