51.časť

38 2 0
                                    

Bethany

Nadišiel deň, kedy som spala do jednej, kedy som zacítila ako sa robí ryba a zemiakový šalát... Sú tu Vianoce a ja ešte drichmem do obeda. Zrazu som započula, ako na mňa mama kričí z kuchyne, aby som sa už konečne zobudila a vstala. Ležala som len tak ešte v posteli a počítala, že za koľko sekúnd, či minút mám vstať.

Keď som sa postavila a pozrela sa do zrkadla, tak som skoro odpadla z toho ako vyzerám. Vlasy lietajúce z jednej strany na druhú, úplne elektrizovali a ja som ich mohla česať hádam aj roky, aby boli hladké a rovné. Išla som dolu sa najesť. Ledva som si sadla za stôl a mama s Courtney na mňa hľadeli, akoby ma nepoznali.

„A teba čo, požula krava?" zasmiala sa Courtney, no ja som sa netvárila nadšene. Mala som chuť jej jednu streliť, ale mama by mala námietky a Courtney by začala fňukať až do rána. Nasypala som si čokoládové guličky s mliekom, ale vtom mi Courtney misku zobrala a do okolia vravela:

„Ty nechceš vidieť zlaté prasiatko?" povedala so smiechom na konci. „Ha ha, veľmi vtipné Courtney, nie vďaka, chcem sa najesť." povedala som a rýchlo som zhltla prvé sústo. Potom som išla do izby a zvalil som sa na posteľ. Vtom momente mi začínal mobil, že mi prišla správa od Louisa...

L: „Ahooj ako sa máš? Čo robkáš?"
B: „Awooj, mám sa fajn a ležím stále v pyžame na posteli a ty? :D
L: „Aha... No ja som sa už nachystal lebo ideme ešte pozrieť babku."
B: „Aha paráda, tak to by som sa mohla chystať aj ja. :D
L:

B: „ Jeeeeej, krásny si Louis :3
L: „Ďakujem :3 Dobre, tak idem, papa.
B: „Papaa."

Hneď som sa postavila z postele a vybrala som si jedny šaty, ktoré som si obliekla. Vyžehlila som si vlasy a dala jemný "vianočný" make - up.

Myslím,ze mi to celkom pristalo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Myslím,ze mi to celkom pristalo. Od fotila som sa a fotku som poslala Louisovi, ktorý reagoval až keď prišiel domov.

A nastal čas, keď sa na stôl podávala večera. Tento rok sme pri štedro večernom stole boli len ja, mama a Courtney. Tak sme sa dohodli, že by bolo aj pekne si pozvať aspoň susedov, ale na tento rok sme chceli byť len my tri. Možno nabudúce by sme mohli pozvať Walkerovcov. To by bolo super.

A taktiež bola aj večera super. Milujem zemiakový šalát!

Po večeri sme si prisadli k stromčeku a začali si podávať darčeky, z ktorých mal každý radosť. „To je pre teba Courtney." povedala mama a podala jej krabicu s vianočným motívom. Dostala nové topánky na nízkom opätku, také skôr na jeseň alebo na jar. Aj ja som mala bohatého Ježiška. Najviac nadšená som bola z jedného náhrdelník so striebristým malým srdiečkom, ale aj z ostatných darčekov. No vtom momente som si hrozne priala, byt pri vianočnom stromčeku s Louisom a najviac som ho chcela vtedy pobozkať pod imelom.
Možno, že sa to splní zajtra...





...

Ahojte, mam tu pre vás ďalšiu časť z tohto príbehu 😊
Môžete sa tešiť aj na ďalšie, ktoré budú vychádzať, keďže budú teraz veľkonočné prázdniny :D
Diki, že čítate tento príbeh na ktorom si dávam záležať, aby bol nejako zaujímavý. Váš názor môžete napísať do komentárov a ďakujem...

S pozdravom Ivka :)

Láska, ktorú milujemWhere stories live. Discover now