21.časť

72 3 0
                                    

Bethany

„Ahoj Beth. "prišla za mnou Zara a prisadla si ku mne, lebo som v ten deň sedela sama. „Ahoj. "povedala som a oprela som si hlavu. „Tak čo? Niečo nové? " spýtala sa. „Hmmm asi ani nie. A ty? "bola som veľmi zarmútená z toho čo soom sa dozvedela a preto som nemala ani moc sa s niekým baviť. „Tiež nič. Stalo sa niečo? "spýtala sa ma. Zara je vždy taká veľmi zvedavá, že to je niekedy vrchol. „Ále nič. " ako som to povedala, práve učiteľ vkročil do triedy a Zara si musela čo najrýchlejšie sadnúť na svoje miesto.

Po hodine dejepisu som tak premýšľala, že či Emily bola naozaj kamarátka na doživotie alebo len chvíľkovo... Podľa mňa to druhé je správna odpoveď. Klamala mi, že nikdy vo vzťahu nebola, pritom chodila s Louisom. Nechápem ju. Ja som jej všetko vravela. So všetkým som sa jej zdôverila a ona si to do srdca nezobrala. Nestála za to. Zas nevravím, že nie je fajn, ale toto už prehnala. Vždy keď sme sa rozprávali o chalanoch, tak kecala asi dve hodiny o tom jednom a tom samom, ale kebyže sa prizná, že je vo vzťahu. Nechápem. Ja už o tom radšej nebudem diskutovať. Skončila som.

Ma prestávke pred poslednou hodinou angličtiny som zašla za Louisom. Louis ale v triede nebol a tak som ho hľadala až pokial nezazvonil zvonček. Musela som sa do triedy vrátiť a to skôr ako pani profesorka príde do triedy a zistí, že nesedíme na svojich miestach. To by bol prúser.

Po škole som Louisa hľadala úpne všade. Pýtala som sa aj Kylea a vravel, že
na hodine nebol. Tak som sa spýtala ostatných v jeho triede, nikto nereagoval až Adam sa postavil, prišiel ku mne a pošuškal mi do ucha, že kde sa momentálne nachádza. Och Louis!

Takže smer knižnica. Ak viem, dnes je utorok a nie štvrtok. Išla som za mím. Hrozme mi na ňom záleží a nechcem aby sa len tak vyparil a túlal sa. Ešte ho aj stratím. Len to nie!!!

„Beth? "počula som dvojhlasy. „Beth?! "a teraz len jeden. Videla som Louisa s Emily. „Emily? Čo tu robíš? " spýtala som sa. Nebola som dvakrát nadšená, keď som videla, ako je Emily s Louisom. Keď ich takto vidím spolu, tak mi je na zvracanie. Za to, že Louis je nádherný, ale zas nechcem povedať, že Emily vyzerá zle. Len keď spojím ich vlastnosti, tak to nie je moc pekná kombinácia. Zlé vlastnosti s dobrými.... Eee to nieee....to nemôže tak fungovať. Zas nežiarlim, hej?

...
Hore Emily a Louis

Láska, ktorú milujemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora