Videla som len tmu. Všetko bolo odrazu čierne a keď som konečne otvorila oči cítila som bolesť v rukách, na nohách, na hlave jednoducho na celom tele. Hadička v mojich žilách, ja prikrytá bielou plachtou v izbe s malým umývadlom s trilomi prázdnymi posteľami a s veľkým oknom, ktoré nemalo zastreté žalúzie, takže som sa dokázala pozerať na hviezdy. So slzami v očiach...
Ako je to možné, že z tak krásneho dňa sa stane tento horor...
Ležím, ležím, ležím... Dívam sa hore, potom dole, do prava, do ľava, zazrem na dvere, kde sa chodbou nesú doktori s vozíkami.
Ja som v nemocnici...
Sama.
A sama.
Chcem vidieť Louisa.
Chcem cítiť jeho dotyk.
Chcem vidieť jeho úsmev.
Chcem ho počuť.
Chcem ho mať pri sebe....
Prešlo pár hodín a ja som sa zobudila do bieleho rána s tým, že pri mne sedela mama s Courtney a na druhej strane sedel Louis, ktorý mi držal ruku a tiekli mu slzy. Keď ma uvidel, že som hore, videla som na ňom radosť, tie jeho šťastné očká a ako sa mu tvorili jamky keď sa pousmial a pobozkal mi tvár a ruku. Mama s Courtney taktiež boli veľmi nadšené a hneď volali doktorku. Tá zásadne potvrdila, že si ma nechajú minimálne ešte na tri noci. Na tri noci plné samoty, tichosti a tmy.
Mama s Courtney išli domov, aby mi doniesli nejaké potrebné veci zatiaľ, čo Louis pri mne ešte sedel s tým cieľom, že ma nechce opustiť.
„Pani doktorka!”, zakričal na ňu, keď už bola vo dverách, „môžem tu s ňou zostať na noc?” spýtal sa a mňa zahralo pri srdci. Na hej tvári som videla, že by s radosťou povedala áno...
„Tak to vám ešte nedokážem povedať z ale myslím si, že vy to nejako extrémne nevadilo.” povedala a s úsmevom odišla.
Otočila som sa hlavou k Louisovi. Ten mi všetko pekne po vysvetľoval, čo sa všetko dialo a čo sa hlavne dialo ďalej na zariadení.
„Matthew je vo väzení na niekoľko rokov, takže si v bezpečí. Tu si vedela, že je u vás?”
„Nie, Louis. Zľakla som sa, keď som ho videla v izbe. Už po skúsenosti, čo sa stalo minule som niečo tušila, že sa dačo stane, ale nie toto.”povedala som so slzami v očiach a Louis ma hladil po tvári.
„Bála som sa. Povedala som, že zavolám políciu, no vytočila som tvoje číslo a ty si prišiel.”
„Áno, som rád, že si mi zavolala. Ja som tu vždy pre teba zlato, aj v tých najhorších prípadoch.” povedal a opäť sa usmial.
„Ale veď ty tu nemôžeš ostať.”povedala som a Louis sa trochu zarazil. „A prečo nie?”
„Veď máš za pár dní maturity, nemôžeš tráviť čas teraz so mnou.”
„Pfff... Kašlem ju, to čo viem, tam poviem a hotovo. Je mi to jedno, ja sa bojím o teba.”
Páčilo sa mi to, čo povedal ako posledné, no nepáčilo sa mi, aký má teraz nazor na celú maturitu.„Tak to nie. Veď ty si človek, ktorý sa vždy učil a pilne si pracoval na tom, aby si všetko hravo vládol. Teraz nemôžeš strácať čas kvôli mne. Je to dôležité, a pre teba určite,. keďže chceš ísť na vysokú.”
„Ja viem, dám to neboj. Už len keď si spomeniem na teba, tak sa všetko vydarí...”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Láska, ktorú milujem
RomantizmLáska moja... Pozor! Nechcem ťa nikdy stratiť, si jediné čo mám, moje srdce žije len pre teba... Tento príbeh je o silnej láske dvoch ľudí, ktorá precházda rôznymi prekážkami v ich spoločnom živote. Bethany a Louis sa majú na toľko radi, že ich lás...