Bethany
Veruže poznám Grahamovcov a to veľmi dobre. Aj keď me rodina, za to som ich nevidela roky...
„A kedy prídu tvoji rodičia? ” spýtala som sa. Louis povzdychol a dal si ruky do vačiek svojich teplákov. „Fuuha, no ako poznám ich návštevy ku Grahamovci, taaaak sa tam asi zdržia dlho. ”povedal a prisadol si. „Poďme ku mne do izby. ” navrhol a aj tak sa stalo. Obaja sme vycupitali hore schodmi a následne sme sa zvalili na jeho posteľ. Louis ma začal jemne hladiť po mojej tvári. Zacítila som jeho jemné dotyky ako aj jeho horúcich pier, ktoré pohtili moje celé telo.
Ale vtom momente niekto zaklopal na dvere. Louis sa postavil a zamieril dolu k dverám. Išla som za ním. No niet divu, bol to Kyle. „Ale čau, Louis. Bethany?! ” hneď som videla jeho rozzúrenú tvár, keď ma zbadal. „Kyle? ” bola som v šoku. Zas si o mne čosi zlé pomyslí. „Čo tu do riti robíš? ” povedal nahnevane. Louis mu zapchal rukou ústa a Kyle ju rýchlo odtiahol. „Budeš ticho?! ” povedal nahnevane. Zrejme sme boli všetcia nahnevaní. „Čo robíš u Louisa?! ” spýtal sa Kyle s jeho chrapľavým hlasom až ma myklo. „Bože! ” zakričala som. „Prišla som za ním, vadíti to? ” povedala som s prekríženými rukami. „Áno vadí. Vedia o tom rodičia? ” povedal a dal si ruky v bok. „Aghrr, veď má osemnásť, doriti! ” povedal nasrane Louis až mal chuť zavrieť dvere a ďalej ich neotvárať. „No a? Čo ak ťa budú hľadať? ”
Mala som pocit, že si zo mňa len sprosto strieľa, no u Kylea je to iba minimálna prevdepodobnosť. „Ahgrr... ” zavrčala som. „Vie o tom sestra. ” povedala som. „A mama? ” pýtal sa ako malý. Nepáčilo s ami to. „Môžeš vypadnúť? A čo vlastne chceš? ” zahučal Louis a myklo ma zas. „Čo si toxický do kelu? Pred mesiacom som si u teba nechal zošit a prišiel som si preň. ” povedal.
Louis
Ani som mu neveril. Kyle má čas vždy, prečo si preň neprišiel skôr? „Čakaj. ” odsekol som. Začal som prehladávať šuflíky, no nenašiel som ho. „Nie je tu. Si si istý, že ho nemáš doma? ” spýtal som sa. Kyle si ako debil prehliadal vačky a potom mu doplo. „Jaaaaj, veď som ho nechal u Adama, nie u teba.” povedal, otočil sa a rozlúčil sa.
Prekrútil som oči. „Pane Bože... ” povedak som potichu. „Divné. ” povedala Bethany a podišla ku mne. Bethany som si k sebe poriadne pritisol a pozrel som sa von oknom na Kylea. Ten si nás zrejme všimol, ako sa obímame, ba aj ako je dávam pusu. Kyle zostal nehybne stáť s padnutou sánkou.
Napil som sa čistej vody a išiel som za Bethany hore do izby. V mojej izbe sme zostali pri sebe ležať na posteli a pozerali sme film. Ba aj sme zaspali a zrazu bolo počuť akési zvonenie. Pozrel som sa na Bethany a videl som, že ešte spí. Nechcel som ju zobudiť a tak som išiel potichu k dverám. Pozrel som sa na visiace hodiny, ktoré ukazovali 16:05. Doriti...
Úplne som zabudol na čas, kedy prídu rodičia. No najviac ma trápilo, že v dome bola ešte Bethany a neviem akoby zareagovali, keby že ju nájdu u mňa v posteli.
„Konečne! Ahoj Louis. ” pozdravili ma, keď som otvoril dvere. Lenže na schodoch som počul kroky a ako zbesilý som sa pozrel za seba a vidím Bethany vcházdať dolu. Vtom momente mi akoby zastalo srdce a zrazu vidím otcovú a maminu prekvapenú tvár.
„Pekne, Louis nepovedal si nám, že máš frajerku. ” polichotil otec a mama súhlasila.
...
Čo si myslíte, ako to bude ďalej pokračovať? Čo si o tomto príbehu myslíte? Vaše názory môžete napísať do komentárov, dikiiii....Ivkaaa :*
💖
ESTÁS LEYENDO
Láska, ktorú milujem
RomanceLáska moja... Pozor! Nechcem ťa nikdy stratiť, si jediné čo mám, moje srdce žije len pre teba... Tento príbeh je o silnej láske dvoch ľudí, ktorá precházda rôznymi prekážkami v ich spoločnom živote. Bethany a Louis sa majú na toľko radi, že ich lás...