9.časť

92 4 0
                                    

Bethany

„No... budeme sa musieť rozlúčiť." povedala som. Proste nikto musí ukončiť naše rozprávanie. Je mi toho ľúto, ale však sa stretávame každý deň. Či na chodbe, či v jedálni, či ráno pred bránou školy alebo odteraz aj v knižnici. Stretnúť sa môžeme hocikedy a hocikde, tak na čo tie smutné očiská???

Louis

Nechcem sa ešte lúčiť, no keď sa ale ponáhľa a ja taktiež, tak nič nenarobíme... Bethany je fajt super baba. A ja nemám rád lúčenie s takými super ľuďmi ako je ona. Bohužiaľ už je päť hodín, ale slnko ešte svieti.
„Aha tak dobre teda... "povedal som a obaja sme si naraz povzdychli a zasmiali sme sa tomu. Pekný úsmev; vravím si. Je to pravda!!! Poznáme sa pár týždňov a rozumieme si veľmi dobre. Som rád, že sa stále usmieva, nie akoby sa mal niekto mračiť alebo smútiť...

Bethany

Stále sme sa na seba usmievali a len usmievali. Zrazu som videla ako sa Louisovi zničohi nič zväčšili zreničky a pomaly sa nahíňal ku mne. Hneď som vedela, že čo chce urobiť. Chcel ma pobozkať. Samozrejme, že som chcela aj ja a tak som sa pomaličky k nemu približovala aj ja. No... Neúspešne. Akurát Courtney otvorila dvere a narušila naše súkromie. Obaja sme sa odtiahli čo najviac od seba aby si Courtney o nás dvoch niečo nemyslela...
Louis sa prehrabával vo vlasoch a ja som sa začala pozerať na zem...
„Tak teda ahoj." povedala som a on mi odkíval a samozrejme úsmev nikdy nechýbal...

Courtney ma ťahala dovnútra a zaťahala ma s jej úlohami. Takže celý večer som strávila s jej povinnosťami.
Takže asi tak... No po ukončení úloh mojej sestry som sa presunula do mojej izby a tam som robila veci, ktoré som mala urobiť. Spravila som si poriadok vo veciach, úlohy, učila som sa a nakoniec som sa išla umyť, navečerať a ľahnúť si do postele. V ten deň som bola hrozne unavená, takže som zaspala dosť rýchlo... Dobrú nocku.

Láska, ktorú milujemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang