Bethany
Prešlo pár týždňov... Každý deň prebiehalo to isté a mne sa to moc nepáčilo. Už zas... Už som nevedela, že čo mám nové vymýšľať. Tak ale už bolo dosť toho trápenia! Bol zas pondelok a vyučovanie prešlo celkom rýchlo. Mellise som sa snažila vyhýbať, no ona nevedela zo mňa stratiť zrek. Stále sa na mňa pozerala vražedn pohľadom. Začala som sa jej normálne, že báť... Čo má proti mne? No nejako to neriešim a ignorujem ju ako Louis. A keď sme si spomenuli na Louisa, práve som sa vybrala za ním. Dnes tam budem trochu dlhšie ako minule. Nikam sa nikde neponáhľam, poslednou dobou mi škola toľko povinností ma doma nenecháva a zatiaľ si teda užívam tie časy kľudu a normality... No potom to už začne až mi vybuchne hlava. No to dáme, ja si verím.
Prišla som do knižnice. Hneď pri vchode som Louisa videla sedieť na stoličke ako číta. On je fakt zbláznený do tej litiky! „Ahoj, Louis. " pozdravila som ho, celkom tichým hláskom. „Jeej ahooj. Tak čo, ako? " spýtal sa Louis. Bol natešený, keď ma zbadal. Hneď nahodil úsmev na tvári a postavil sa zo stoličky. „Fajn a ty? " odpovedala som a poobzerala som sa na tie vysoké police s knihami. „Aaale ujde to. Dnes tu toľko ľudí nie je takže pohoda. Zatiaľ relaxujem, svoju robotu som dokončil. "povedal, prekrížil si ruku a oprel sa o stenu a udržiaval som mnou očný kontakt....NEUSTÁLE
Ako sme sa tak rozprávali, zabudla som na čas, ale aj tak ma to vôbec netrápilo. Louis sa stále usmieval a usmieval. O chvíľu sme boli úplne bez slov a obaja sme zostali stáť oproti sebe, pozerajúc sa na seba. No, samozrejme, že na ten okamih každý čakal a čári mári fuk, pusa bola na svete!!! Ako sa pomaly naše pery približovali, náhle sa spojili a vytvorili krásny bozk. Dokonca v knižnici.
Louis
Fííííhaa, úžas.... Normálne som bez slov. Nevedel som, že sa to stane, no aspoň by nás nemuseli vidieť moji kolegovia XD
Stále sa na nás pozerali pokiaľ neskončíme a neodtiahne me sa od seba. Trochu to trvalo, no aj tak sme museli tento krásny moment ukončiť lebo mi zazvonil mobil...
ESTÁS LEYENDO
Láska, ktorú milujem
RomanceLáska moja... Pozor! Nechcem ťa nikdy stratiť, si jediné čo mám, moje srdce žije len pre teba... Tento príbeh je o silnej láske dvoch ľudí, ktorá precházda rôznymi prekážkami v ich spoločnom živote. Bethany a Louis sa majú na toľko radi, že ich lás...