Bethany
„Ehm... Dobrý deň. ” pozdravila som Louisových rodičov. Srdce sa mi silno rozbúchalo a bála som sa, že ako to bude ďalej pokračovať. Ale na jeho rodičoch prirástol úsmev. „Ale zdravím. ” povedala jeho mama a pomaly sa ku mne približovala. „Noo Louis, prečo si nám nepovedal, že máš priateľku? ” spýtali sa dotieravo až som videla na Louisovi ako s cíti trápne a ako prekrúca očami. „Mami, oci... toto je Bethany. ” pristúpil ku mne a predstavil ma svojim rodičom. Ako prvá ku mne pribehla jeho mama a potom jeho otec. Obaja mi silno stisli ruku. „Louisova mama, teší ma. Louisov otec... ” povedali.
„Bethany... Callin. Bethany Callin. ” povedala som nervózne. Obaja rodičia stuhli pod mojím priezviskom. „Callin? ”
„Áno, Callin. ” povedal Louis. Jeho otec s mamou začali rozmýšľať. „Keď sme boli u Grahamovcov, tak čosi vraveli o rodine Callinových. ” povedal jeho otec.
„Ehmm... To je moja rodina. ” povedala som. Obaja stáli ako soľné stĺpy s otvorenou sánkou. Zatiaľ čo jeho otec bral samé tašky s nákupom do kuchyne, Louisová mama sa ešte s nami rozprávala. „Takže Grahamovci sú tvoja rodina? ”spýtala sa a ja som len prikívla. „Super, super už koniec týchto zoznamovačiek, my ideme. ”povedal nervózne Louis a zatiahol ma za ruku rovno k dverám. „Vy už idete domov? ” spýtali sa prekvapene. „Nechceš zostať na večeru? ” navrhli. „Nie ďakujem, už musím ísť domov. ”povedala som a spolu s Louisom som odišla.
„Fuch, tak to teda bolo. ”povzdychol si Louis. „Ale sú fajn. ” povedala som a Louis sa pousmial. „Takže už len zostáva moja rodina, aby ťa spoznala, hej? ”
Louis sa na mňa pozrel s nevinným výrazom v tvári. „Veď ešte nemusíš, ak si myslíš, že ešte je skoro. ”povedal Louis. „Teraz sme tiež netušili, že bude najlepšie sa medzi sebou spoznať. Mohla som hore zostať. ”povedala som. „Ale veď v pohode. Aspoň máme prvé zoznamovanie za sebou. ” povedal pokojne Louis a chytil ma za ruku. „No vieš, neviem ako to naši zoberú. Aj keď ya už videli, tak možno čoskoro sa budeme už poznať úplne všetci. ” riekla som a stisla som Louisovú ruku silnejšie. „Aha, no veď uvidíme ako to ďalej bude pokračovať. Ok? ” povedal.
„Ok. ” odsekla som. Mala som pocit, že by sa moja rodina správala divne Louisovi aj keď ho raz videli, keď prišiel pre mňa na ten ples a potom už nie. Vlastne ples bol včera, ale to je jedno. Courtney vie, že som dnes bola s Louisom, keďže som jej povedala, že dnešný deň strávym u Louisa.
Bolo skoro pol šiestej a obaja sme stáli pozerajúc sa na seba pred domom. „V okne som už videka Courtney a zrejme u nás bola návšteva.
„Tak ja idem. Papaa. ” povedala som a Louis mi dal jemný božtek na noštek. :)
„Paa. V pondelok v škole. ” povedal a odkíval mi. Noo v pondelok v škole. Fuch mne sa nechceeeeeee.
Ako som vstúpila dovnútra čakalo ma jedno milé či nemilé prekvapenie...
...
Áno viem, trochu kratšia časť, ale dúfam, že nevadí. Samozrejme ďakujem za každý vote, read, koment!!! Dikiii veľmi moc. Vaše názory na tento príbeh môžete napísať do komentárov! DikiiS pozdravom Ivuš :-*
🤓
YOU ARE READING
Láska, ktorú milujem
RomanceLáska moja... Pozor! Nechcem ťa nikdy stratiť, si jediné čo mám, moje srdce žije len pre teba... Tento príbeh je o silnej láske dvoch ľudí, ktorá precházda rôznymi prekážkami v ich spoločnom živote. Bethany a Louis sa majú na toľko radi, že ich lás...