35.časť

56 2 0
                                    

Bethany

Zrejme ma Louis chcel čo najviac bozkávať, avšak ja som sa odtiahla a postavila som sa. „Stalo sa niečo? " spýtal sa Louis tichšie ako som si myslela. „Nie, len... "
„Len? "
„Len, no vieš sme v škole, čo keď niekto príde a načape nás ako... " bola som trochu vystrašená a slová sa mi plietli, že som ani rozprávať nevedela. „ Ako? Ako čo? " Louis bol zrejme nedočkavý a v jeho tvári som videla ako ma hrazne chceať pri sebe a ako veľmi sa ma chce dotýkať. „Ako sa bozkávame a tak... Vieš? " konečne som sa dokoktala a Louis sa tiež postavil rovno predo mnou. Zasmial sa a pokrútil hlavou. „Oh Bethany. Ty si taká vtipná. Prečo by nás mal niekto načapať a chytiť pri čine? " zrejme mal záchvaty smiechu, no správal sa čudne a to asi z toho, že je závislý na mne. A ja zas naňho. Prekrížila som si ruky, stúpla som si na špičky a dala mu božtek na noštek. :)

Louis sa zachvel a usmial sa. Louis ma pohladil po tvári a pozrel sa mi rovno do očí. Avšak dvere sa zrazu otvorili dokorán a do triedy vstúpili jeho spolužiaci s otvorenými ústami. Zrejme sa čudovali, že čo tu robíme len my dvaja, avšak sme ich zabezpečili, že medzi nami nič nebolo. Nič sme nerobili. Odišla som do svojej triedy a potom som sa ani jeho spolužiakom radšej neukázala. Bála som aa, že ma spoza môj chrbát budú ohovárať aj keď majú toho najlepšieho spolužiaka, za to môjho priateľa Louisa.

Po škole som sa ponáhľala domov. Doma som sa učila a učila až niekto zazvonil. Bola som doma sama, čož nie je moc často a tak som sa rýchlym tempom rozutekala dolu po schodoch k dverám. Otvorila som dvere a vonku pred nimi stál Matt. „Ahoj Matt, čo tu robíš? " bola som nesmierne prakvapená. „Ahoj, Beth. Prišiel som za tebou na návštevu. Dúfam, že neruším. " povedal skromne Matthew a aj som ho s radosťou pustila dnu. „Samozrejme, že nerušíš. Ty si stále vítaný. " povedala som a obaja sme išli do moje izby. „Ten bordel si nevšímaj. Nemám čas to tu nejako dokonale upratovať. " povedala som a hneď som videla, že sa tu Mattovi páči, keď som videla ako šťastne skočil na moju posteľ a začal sa rozvalovať. „Si robíš srandu?! Aký bordel?! Máš to tu úžasné. " zalichotil a ja som si sadla k nemu. „Tak ako sa má brat? " nevedela som, že o čom mám s ním diskutovať a tak som sa opýtala na toto. Matt na mňa nasadil divný výraz ako napríklad Ako vážne? Matt prehltol a odpovedal: „ Ale fajn. Stále chodí do práce väčšinou, keď prídem k nemu. Prečo sa pýtaš? " povedal a spýtal sa zároveň. „No len tak. Prečo si nekúpiš vlastný byt? Veď máš už osemnásť. Keď sme boli siedmaci na základke si vravel, že v osemnástich si kúpiš byt." povedala som a spätne som sa pozrela do minulosti. Matt si poriadne povzdychol a posadil sa. „Noo... To nie je také ľahké, Beth. Ešte sporím, lebo rodičia mi dajú len malú čiastku. Povedali, aby som si nasporil a potom tie peniaze minul na ten byt. " povedal a pozrel sa na mňa a potom do opačnej strany. „Aha, chápem. Brat musí byť totiž veľmi trpezlivý a aj dosť veľký blázon, keď ťa u seba má. " zasmiala som sa, že Matt ma za to capol po mojom stehne. „Heej!!! " skríkol a zasmial s aj on. „Hej? Tak to berem ako áno. " začala som doňho dobiedzať, že z tej chvíľky sme dostali záchvaty smiechu až to skončilo tým, že som ležala na jednej polovici mojej posteli a Matt sa ocitol nado mnou. Matt sa pomaly približoval k mnojím perám a ja z toho všetkého som dostala strach a odtiahla som ho preč. „Heej, čo to robíš Matt?! " postavila som sa a napravila som si ramienko z mojej podprsenky, ktoré mi spadlo. „ Ja nič, Beth. " odpovedal, podišiel ku mne a chytil ma okolo pása. „Matt!!! " odtiahla som jeho ruky z môjho pásu a podišla som k dverám mojej izby. „Čo to do kelu robíš?! " bola som nervózna a nahnevaná zároveň. „Beth... Ja neviem ako to povedať, ale hrozne sa mi páčiš. " povedal Matt a oprel sa o môj stôl a druhú ruku si dal v bok a len na mňa žmurkal svojími očiskami. „Matt... Veď dobre vieš, že mám priateľa. Louisa. Prepáč, ale takto to ďalej nejde. Som s Louisom, chápeš? " snažial som sa to nejako Mattovi vysvetliť, avšak som nechcela, aby bol Matt smutný, ale musel proste pochopiť, že som s niekým iným. „Chápem... " sklopil zrak a obaja sme išli dolu do obývačky, kde sa rozvaľovala Matthova mikina. „Zabudnime na to, dobre? " navrhol Matt a ja som len pokrútila hlavou. Henď od začiatku som na Matthovi videla, že má zrejme o mňa záujem, no prečo to neprejavil, keď som bola... slobodná? " Aj tak by som vôbec nevedela potom reagovať a nevedeka by som, že či mám byť s ním alebo nie. „No tak ja už pomaly pôjdem. " povedal Matt, zobral si mikinu, kotrú si prehodil cez pleco a odišiel. No šťastnú tvár som nevidela. Z okna som videla, ako ide so sklopenou hlavou. Pokrčila som plecami a zatvorila som dvere.


...

No zrejme sa Matt do Bethany zamiloval, avšak aj on dobre vedel, že je vo vzťahu z niekým iným. Možno s jeho nepriateľom z detstva, no uvidíme, že ako to dopadne.

A čo si o tom myslíte vy? 🤔
Ako to dopadne? Vaše názory a myšlienky môžete napísať do komentárov. :*
Diki, že tento príbeh čítate a ja sa spolu s vami teším na ďalšiu časť...

Ivka:*

Láska, ktorú milujemWhere stories live. Discover now