53.časť

34 2 0
                                    

Louis

Bol posledný víkend cez tieto vianočné prázdniny a ja som bol ako mŕtvola ležiaca na posteli. Hľadel som na strop a obe ruky som mal na hrudi. Keď si tak pomyslím, tak blížiace sa dní a týždne budú plne samých prác a učenia a myslím, že by som mal zabrať a trochu vynechať chodenie do knižnice...

A tak sa aj stalo. V pondelok som skočil do knižnice a povdela som šéfovi, že na nejaký čas sem chodiť nebudem. Potrebujem sa pripravovať a, keď sa nad tým všetkým zamyslím, tak som mal už dávno začať...
Je január a za dva mesiace sú maturity. Och bože...

Také moje problémy by fakt chcel každý. Len sa zaoberám týmto a na ostatné veci kašlem. Ale čo Bethany? Bude si myslieť, že na ňu kašlem? Budem ju navštevovať aspoň raz do týždňa. Tak to bude dobre. Je to lepšie ako nič.

...

Prešli týždne a bol marec. Taký všelijaký. Bol som celkom spokojný s učením a až taký strach na maturity som nemal. No trochu hej. Raz ku mne prišla Bethany a jej výraz na tvári keď vstúpila ku mne do izby bol celkom prekvapujúci.

„Fuuuha..." povedala. „Takže ty takto tráviš svoj každodenný čas." povedala a opatrne si položila mikinu a tašku na moju posteľ a pomaly si na ňu sadla. „Hej popravde. Prepáč, nestihol som to upratať." povedal som a zopár kníh som na tlačil do poličky. „Nie to je v pohode. Pod idem sa s tebou učkať." povedala roztomilo, chytila ma za ruku a spolu sme si sadli na môj koberec. Zobrala si ksebe moje zošity a prehliadla si ich. „Hmm, no je toho veľa, ako vidím. Neboj to zvládneš." povedala, keďze asi na mne videla malé slzy v očiach. „No taaak. Ty to hravo zvládneš." to "hravo" zdôraznila a objala ma.

Bethany

A samozrejme, že z učenia sa stalo ležanie v jeho lone so zatvorenými očami zatiaľ čo on sa hral s mojimi vlasmi. Samozrejme, že moje pery zacítili tie jeho a knihy len ležali dole na zemi, čo my dvaja sme ležali vedľa seba na mäkkej posteli.

Louis

„No dobre, poďme sa učiť." povedal som a hneď som to oľutoval, lebo som asi zničil nás krásny okamih. Určite má chcela ešte bozkávať a ja som jej to teraz zatrhol?
„Jasne. Poďme." ale asi to zobrala v pohode. Véd po maturita h ma môže bozkávať koľko chce a častejšie. Povedal som si.

...

Učili sme sa asi tri hodiny. Môj mozog pracoval ako len mohol a ja si myslím, že obaja sme celkom dobre na tom. Aj keď Bethany chodí do nižšieho ročníka. Dal som jej podobný vytlačený test čo som mal ja a potom sme si to ohodnotili. Robili sme test z cudzieho jazyka a obaja sme mali celkom slušné výsledky. Ja som mal 87% a Beth 60%.

„No mohlo by byť lepšie."povedala Bethany. „No náhodou, že si v treťom ročníku, tak je to dobré, podľa mňa." povedal som a pohladil som ju po ramene. „A ty máš koľko?" spýtala ma a ja som trochu zvážnel. „Noo 87%." povedal som a sklopil som zrak. „To je dobré náhodou. Čo si smutný? Hore hlavu, veď ty si geniálny. To aj ja chcem mať toľko. Čo je? Ušmej sa a raduj sa, že ti to tak skvele vyšlo." povedala a ja som sa hneď z toho smútku a nervozity zobudil a usmial som sa, tak ako chcela. „Aj keď sú to testy z maturity z minulého roka, myslím, že maturity z francúštiny dáš ľavou zadnou." povedala a ja som bol už pokojný a moc sme sa potom učením nezaoberali.

Ponukol som jej koláč, ktorý napiekla mama a asi sme zjedli toho toľko, že mama asi nebude nadšená, že sme jej skoro cely koláč zjedli. Nad tým sma sa zasmiali, ale tak ona pochopí, že sme si tak troska pochutnali na zákusku.

„Dobre, tak ja idem. Nezabúdaj, že máš myslieť pozitívne." povedala a ja som sa pousmiala a dala mi letmý bozk na líce a odišla.

...

Po hodine zaklopal Adam. Otvoril som a bolo to celkom nečakane prekvapenie. „Čau kamo, počuj v sobotu bude party jak hovädo, takže ta očakávam. Príde aj Kyle. A kľudne zober aj frajerku. Takže v sobotu o piatej u mňa. Budeme ta čakať. Čau."

Ani som ho nestihol pozdraviť a odišiel. Nechcel som tam ísť a aj kebyze idem, tak som moc nechcel brať so sebou Bethany, lebo sa bojím, že to zas dopadne ako predtým. A však išli sme obaja. Ja nervózny a ona bola hádam aj trochu nadržaná, tedaaa, tak som jej to videl na očiach. Ale zrejme bola šťastná, že idem s ňou niekam. A Adam aj tak nepije, tak by to mohla byť taká kľudnejšia párty...



...

Čauko. Myslím, že sa na ďalšiu časť môžete tešiť, samozrejme, že bude k tom ako sa uskutoční party u Adama. Myslíte si, že to zle dopadne alebo dobre? Nechajte sa prekvapiť a vaše očakávania môžete napísať do komentárov. Diki, že čítate tento príbeh!

Dikiii

S pozdravom ivanetta11. ❤️

Láska, ktorú milujemWhere stories live. Discover now