1. Kapitola

5.4K 126 14
                                    

Z pohledu Neznámé osoby

Když jsem šel do obývacího pokoje se podívat co se tam stalo. Došel jsem do místnosti a lekl se. Spala tam dívka. Mladá dívka vedle které byl dopis. Přešel jsem trochu blíže a pohlédl na spící dívku. Spala spokojeně. Pak jsem se zadíval na dopis. Bylo tam napsané mé jméno 'Erike Longhare' a tak jsem se rozhodl ho otevřít. Vykoukl na mě pergamen s dost známým písmem.

Milý Erike,
možná si na mne nevzpomínáš ale jsem Albus Brumbál. Tato dívka se celým jménem jmenuje Hermiona Jean Grangrová a má jistý úkol. Jediné co si bude pamatovat je její jméno a ten úkol. Byl bych rád kdyby si se o ní postaral. Nikoho už nemá vzhledem k tomu že v roce 1940 nemá co dělat tak proto nikoho nemá. Chtěl bych abys jí do konce prázdnin připomněl kouzla pokud si je nebude pamatovat. Nastoupí do 4. ročníku. Taky bych byl rád kdybys jí pověděl něco o Bradavicích. Nevím co ti dál napsat jen jí řekni že se narodila 19. září 1926. To by bylo vše kdyby si s čímkoliv potřeboval pomoct tak mi napiš.
             
                   S pozdravem Albus Brumbál

Dočetl jsem dopis. Nevěděl jsem popravdě co dělat. Proč zrovna já dostanu tak složitý úkol. A ani nevím co ona má za úkol. Jediné co vím je že to nebude lehké.

Najednou jsem uslyšel pohyb. Otočil jsem se na dívku která se pomalu probouzela.

,,Kde to jsem!?" Vykřikla když se probudila. Nedivím se jí ale zas tolik řvát nemusela.

,,Ahoj Hermiono jmenuji se Erike Longhare." Řekl jsem klidným hlasem a nastavil ruku před ní. Něco jako na pozdrav a seznámení.

,,Her-Hermiona Grengrová. Smím s zeptat co tu dělám?" Zeptala se mě už celkem v klidu dívka.

,,No to bych celkem taky rád věděl. Vím jen že máš nějaký úkol či co. Ale to nejdůležitější je teď to jestli si pamatuješ kouzla a jestli znáš vůbec Bradavice," nachvíli jsem se odmlčel. ,,jo a říkej mi normálně Erike." Dořekl jsem a čekal co zní vypadne.

,,Kouzla si pamatuji ale Bradavice to mi nic neříká a mně říkejte Hermiono." Dořekla a posadila se. Usedl jsem naproti dívce do křesla a chystal se jí to trochu vysvětlit.

,,No dobrá. Chci ti říct nejdřív něco než ti začnu povídat o Bradavicích a tak." Pouze mi kývla. A tak mi nezbývalo nic než začít. ,, Takže abych byl upřímný tak jediné co vím je že si se narodila 19. Září 1926. Tudíž ti je 14let a půjdeš do 4. ročníku. " Dokončil jsem to nejdůležitější. Ale teď mi to došlo. Jestli není z roku ve kterém je tak proč zde tedy je.

,,Děkuji ale nechápu jaký úkol mám jediné na co si vzpomínám je asi nějaké příjmení ale nemohu si ho vybavit něco ve smyslu Radlu nebo nevím." Řekla zmateným ale zároveň trochu naštvaný hlasem.

,,Takže," odmlčel jsem se a pak ,,no u Merlinových vousů to si snad dělá Brumbál snad vtípky!" Řekl jsem nahlas. Očividně ta dívka stále nevěděla o čem tu teď mluvím.

,,Stalo se vám Erike něco?" Zeptala se mě ale já jsem nevěděl jak jí to říct.

,,Nejedná se jen tak náhodou o Radlla. Toma Radlla?" Zeptal jsem se dívky.

,,Ano, ale jak víte nebo spíše ví ho znáte?" Zeptala se mě. Očividně si ani ten úkol nepamatuje ale to to kručí má co společného s tím bastardem.

,,Ano znám je o pár měsíců mladší ale půjde taktéž do 4. ročníku jako vy. Ale nechápu co s ním má ten úkol společného." Řekl jsem a začal usilovně přemýšlet. Proč zrovna ona by měla mít úkol okolo toho bastarda.

O týden později
Z pohledu Toma Radlla

Bylo ráno a já se probudil opět tam kde jsem usnul. Furt musím být v tom posraným sirotčinci dokabať mi nebude 17 let. Ale co je na tom stejnak  mám nadevšemi kontrolu já tak co řešit. Hlavní problém bude se odsud dostat a jít navštívit starého známého. Nebo spíše jednoho z bývalých pomocníků Grindelwalda. Kouzlit nesmím tak to zkusím podle těch mudlovskejch blbečků. To by ale nebylo kdyby mi na okolní nezačala ťukat sova ale byla jiná než které jsem dostával.

Otevřel jsem tedy okno a nechal sovu vletět dovnitř. Byla poměrně velká a v  zobáku měla dopis. Vzal jsem si ho tedy od ní. Otevřel jsem obálku ve které byl pergamen s úhledným písmem.

Milý Tome,
sice nevím co ti tak úplně napsat ale  měl by ses za dva dny dostavit do Bradavic a dojít do ředitelny až přijedeš. Ovšem nebudeš tam tak úplně sám a vlakem nepojedeš jen tak s někým. Pojede s tebou někdo koho sice neznáš ale pochopitelně bych byl rád vzhledem k tomu že budeš první student se kterým si bude moci povídat a seznámit se milý. Tak nezapomeň za dva dny v Bradavicích.
PS: Pozor Slet klove tak jí moc neprovokuj.
                            
                               Profesor Křiklan

Dočetl jsem tedy dopis. Sovu jsem tedy zpátky vypustil a ona bez nějaké zdržování vyletěla. Ale budu si muset přehodnotit plány. Celkem mě zajímá i náš nováček. Když to nebude jen tak někdo tak musí být něčím speciální.

Vyhrával jsem se z postele a oblékl se. Nečekané. Ale taky jsem to musel vyřídit vychovatelkám.

Došel jsem tedy ke kanceláři madame Jealové. Dvakrát jsem zaťukal a čekal na ono vyzvání.

,,Dále." Ozvalo se tlumeně a já vztoupil tedy dovnitř.

,,Mademe Jealová mám vám vyřídit že za dva dny mám jet do školy." Řekl jsem nevzrušeně a čekal na odpověď.

,,Ano pane Radlle už jsem byla informována vaším ředitelem brumbálem. A  měla jsem vám sdělit to že až dojdete na nástupiště a budete čekat tak bys tam měl vidět nějakou dívku s panem Longhare toho ví určitě znáte. Ale té dívce máte říct něco jako ve smyslu. Kudy se dostat na vlak přes nástupiště 9 3/4 že to tam nezná a tak. Nyní abych vás nezdržovala tak můžete odejít pokud nemáte další otázky." Dokončila proslov a podívala se na mě.

,,No jedna by tu byla," řekl jsem a čekal jestli mě nechá pokračovat. S pouhým kynutím jsem tedy pokračoval. ,,Kdo je ta dívka?" Ano tohle byla otázka všech otázek.

,,No popravdě nevím jen vím to že jde do stejného ročníku jako vy a to je vše." Dořekla a já jen zaklel že jsem na to vůbec ptal. A že nic víc nevím.

,,Děkuji a zatím nashle." Řekl jsem a už odešel. Nemám tuhle ženskou rád. Má fakt příšerný hlas. Ale jestli nechci skončit v pasťáku tak musím být milý.

Tak tohle je první kapitola takže nic moc extra ale snad se líbí.

Love or lust for glory ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat